Ødelagt af spænding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

otlitrom

... Brevet er stadig ikke kommet.. 

Torsdag d. 18.03 fik Fertilitetsklinikken i Bædstrup min henvisning.

Torsdag d. 25.03 ringede jeg derud, for kunne virkelig ikke forstå, at jeg ikke havde hørt fra dem... Svaret var, at de kun sender breve ud om torsdagen, og hun kunne se at vores brev lå i bunken. Derfor var det på vej. Hun kunne desværre ikke give en dato.

Brevet er stadig ikke kommet... Hvis det er sendt torsdag, jamen så kunne det faktisk have været her fredag, da vi bor så tæt på.. Eller lørdag. Men idag er det stadig ikke kommet, og vi har fået dagens post.
Jeg er simpelthen ved at gå til i den her ventetid!! Vi skiftede behandlingssted, da de skilter med "ingen ventetid"... Men man må da love for at der er ventetid på deres indkaldelse....

Jeg ved ikke, hvad jeg vil med det her indlæg.. Bare ynke mig og være utilfreds.. Man er en sart sjæl, når man står på trappen til behandling, døren står åben.. Man må bare ikke gå ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Sofia

Hvor er det frustrerende for Jer! Og ja, Post DK leverer jo dag til dag, så du burde have haft brevet fredag, hvis det blev sendt i torsdags. Måske har de ikke fået det sendt, ellers er det gået tabt i posten. Mine forældre bor i Brædstrup, og når de har sendt noget til mig, er det kommet dagen efter. Men måske Post DK netop i disse dage er bagud pga. påsken.. Ja det er ikke til at vide. Du kan jo altid ringe til Brædstrup sygehus igen og rykke for brevet, og høre om det med sikkerhed er sendt..

HÅBER for jer det snart kommer - og at I får en dato meget snart, hvor I kan starte med behandlingen.

KNUS

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Hvor er det frustrerende for Jer! Og ja, Post DK leverer jo dag til dag, så du burde have haft brevet fredag, hvis det blev sendt i torsdags. Måske har de ikke fået det sendt, ellers er det gået tabt i posten. Mine forældre bor i Brædstrup, og når de har sendt noget til mig, er det kommet dagen efter. Men måske Post DK netop i disse dage er bagud pga. påsken.. Ja det er ikke til at vide. Du kan jo altid ringe til Brædstrup sygehus igen og rykke for brevet, og høre om det med sikkerhed er sendt..

HÅBER for jer det snart kommer - og at I får en dato meget snart, hvor I kan starte med behandlingen.

KNUS

Jeg kan heller ikke forstå, hvor det bliver af. Men prøver at bilde mig ind at det er påsken... Jeg vil bare føle mig så desperat, hvis jeg skulle ringe igen idag. Men på den anden side, hvis det ikke er sendt, så skal jeg/vi vente til efter påske. Og så bliver det rigtig lang tid!

Håber virkelig snart det er der. Mangler en dato at kunne holde fast i...

Kram

Anmeld

29. marts 2010

Sofia

kitty skriver:

Jeg kan heller ikke forstå, hvor det bliver af. Men prøver at bilde mig ind at det er påsken... Jeg vil bare føle mig så desperat, hvis jeg skulle ringe igen idag. Men på den anden side, hvis det ikke er sendt, så skal jeg/vi vente til efter påske. Og så bliver det rigtig lang tid!

Håber virkelig snart det er der. Mangler en dato at kunne holde fast i...

Kram

Det er slet ikke sikkert de kan huske du ringede i torsdags, tror du får mere ro hvis du ringer og får at vide at med 100 procent sikkerhed ÉR sendt! Desunden må den klinik være vant til en masse opkald af den slags. Synes sagtens du kan ringe

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Det er slet ikke sikkert de kan huske du ringede i torsdags, tror du får mere ro hvis du ringer og får at vide at med 100 procent sikkerhed ÉR sendt! Desunden må den klinik være vant til en masse opkald af den slags. Synes sagtens du kan ringe

Ja, de har nok mange desperate par igennem pr. telefon om ugen

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Jeg har ringet... Vi kan først komme til sidst i maj... De skriver at de ikke ar nogen venteliste, og så skal vi vente to mdr.... Åh nej jeg er knust...

Anmeld

29. marts 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg har ringet... Vi kan først komme til sidst i maj... De skriver at de ikke ar nogen venteliste, og så skal vi vente to mdr.... Åh nej jeg er knust...

Det giver da ingen mening! Så er det jo ikke en skid bedre end det andet sted hvor i fik tid d. 18. maj. Hvordan kan de sige at der ikke er ventetid og så have ikke kunne give en tid før om 2 mdr. Det giver slet ingen mening. De er da nogle klovne! Synes du skal klage til dem. Det kan de ikke være bekendt!

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det giver da ingen mening! Så er det jo ikke en skid bedre end det andet sted hvor i fik tid d. 18. maj. Hvordan kan de sige at der ikke er ventetid og så have ikke kunne give en tid før om 2 mdr. Det giver slet ingen mening. De er da nogle klovne! Synes du skal klage til dem. Det kan de ikke være bekendt!

Jeg føler mig virkelig snydt.. er helt ødelagt... Vi sku aldrig have skiftet...

Mon det er fordi vi er unge og ikke fejler noget at vi bliver syltet??

Anmeld

29. marts 2010

Sofia

kitty skriver:

Åh nej, ikke lige det svar man havde håbet på

Kan godt forstå det er rigtig rigtig hårdt! 

Om ikke andet så har I i det mindste en dato at forholde jer til nu. Så må I prøve at få det bedste ud af ventetiden. Ved godt det ikke er megen trøst..

Føler med dig.

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

ViolaFie skriver:

Åh nej, ikke lige det svar man havde håbet på

Kan godt forstå det er rigtig rigtig hårdt! 

Om ikke andet så har I i det mindste en dato at forholde jer til nu. Så må I prøve at få det bedste ud af ventetiden. Ved godt det ikke er megen trøst..

Føler med dig.

Det værste er at vi var skrevet op et andet sted, der var åbne om at de havde venteliste og derfor først kunne tale med os 18. maj, Så ringede jeg til Brædstrup g fik at vide at der ikke var venteliste og at de gerne ville tage os ind.. Og så bliver det endnu senere...

Jeg holder ikke til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.