Er der mon nogen der gerne vil vide hvordan det er gået? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

Millebasse

Det gik total skidt!!!!!

EJ PJAT!! Det gik rigtig godt :$ Vi spiste en romantisk middag,men stearinlys og lige ned til vandet. Da vi havde spist gik vi ned til bådebroen,tror egenligt at han ville have spurgt der,men han turde nok ikke :-o Så vi gik hen til bilen og kørte hjemad. Så siger han så om vi ikke skal tage ud til gulvsmeden i weekenden.. Og jeg fatter ingenting! Han har nemlig fået en halskæde af mig og tror at han vil bytte den! Men nej,han vil da købe ringe!!!! (L) (L)

Det var godt nok ikke nede på knæ,men det er helt okay! Ih,hvor jeg elsker den mand (L) :P

KRam CAmilla - som glæder sig vildt til sit bryllup,selvom det først bliver næste år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

bette

uhhh tillykke med det..!! hehe åhh hvor skønt altså..

heidis nysgerrighed stillet

Anmeld

28. maj 2008

birgittemarie

Weeeeee! Eej bådebro, hvor romantisk! Også selvom det ikke blev der, frieriet fandt sted (L)
Det er bare så FEDT at se kæresten helt højtidelig og forlegen og genert
(L)(L)(L)

Tillykke!!! (H)

Anmeld

28. maj 2008

Loggidut

Millebasse skriver:

Det gik total skidt!!!!!

EJ PJAT!! Det gik rigtig godt :$ Vi spiste en romantisk middag,men stearinlys og lige ned til vandet. Da vi havde spist gik vi ned til bådebroen,tror egenligt at han ville have spurgt der,men han turde nok ikke :-o Så vi gik hen til bilen og kørte hjemad. Så siger han så om vi ikke skal tage ud til gulvsmeden i weekenden.. Og jeg fatter ingenting! Han har nemlig fået en halskæde af mig og tror at han vil bytte den! Men nej,han vil da købe ringe!!!! (L) (L)

Det var godt nok ikke nede på knæ,men det er helt okay! Ih,hvor jeg elsker den mand (L) :P

KRam CAmilla - som glæder sig vildt til sit bryllup,selvom det først bliver næste år!

hvad sagde jeg!

tillykke med det

Anmeld

28. maj 2008

Tikki

aeejjjj hvor romantisk (L) tillykke tillykke :)

/Jeanette

Anmeld

28. maj 2008

BellaT

Tillykke med det kommende bryllup. Romantisk, også selvom han lige mistede modet. :D

Knus fra Helle...

Anmeld

28. maj 2008

Tynen

NEJ!! TILLYKKE!! :D

Hvor er jeg bare misundelig!! Sikke en sød kommende mand :)

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

iiihhh tillykke søde
vild, nej man kan vel blive kylling i kampens hede. det kan jo også blive FOR planlagt.
dejligt

Anmeld

28. maj 2008

Siber

pyha så blev spændingen udløst!

Tillykke tillykke, så blir du sku snart en gift kone

Knus Siber

Anmeld

28. maj 2008

ivfmarie

Tillykke søde Camilla! Nice (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.