meget gravid og vil føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

LauraLW

lærkes_mor skriver:

brok brok brok herfra

Synes det er ved at være rigtig hårdt at være gravid og vil bare gerne føde!!!!

Har haft meget udflåd idag og underligt i kroppen... i maven.. Men tør ikke håbe, og alligvel kan jeg jo ikke la vær med at tolke alle tegn...

Har fået smser... og opkald fra folk om der er noget igang... øv... blir bare så muggen... Men ligemeget hvad er der jo ikke længe igen, men det føles som en evighed.

Men rigtig god påske til alle!!!!

Slut med brok herfra...

Knus fra Sara, en meget træt gravid 40+2

Hov hov. - Husk der er kø-kultur :-)

Ej, jeg kender det!!! Modsat dig er der dog intet under opsejling her, andet end en tid til stikpille 17.30

Krydser for dig og ønsker dig en dejlig påske.

Laura 42+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Hov hov. - Husk der er kø-kultur :-)

Ej, jeg kender det!!! Modsat dig er der dog intet under opsejling her, andet end en tid til stikpille 17.30

Krydser for dig og ønsker dig en dejlig påske.

Laura 42+0

Ej bliver du sat i gang i dag ?? 

Anmeld

29. marts 2010

MyBaby

Ih, jeg har det også som dig - har dog først termin på torsdag  - men er altså også træt af, blot at være "tæt på" nu! Nu vil jeg gerne snart nå i mål!

for at der snart sker noget for alle os alt for gravide kvinder - selvom jeg godt ved, at det jo er jer, som er gået over termin, der har krav på de første veer!

Anmeld

29. marts 2010

FrkLarsen

Øv øv Sender en masse VESTØV afsted imod dig 

Anmeld

29. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Ej bliver du sat i gang i dag ?? 

Ja, men har nu ikke de store forventninger eller håb... det virker som om krop er gået helt i stå, så regner med at der går nogle døgn før der sker noget. - Ender sikkert med at lille vilma bliver en aprilsnar :-)

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Ja, men har nu ikke de store forventninger eller håb... det virker som om krop er gået helt i stå, så regner med at der går nogle døgn før der sker noget. - Ender sikkert med at lille vilma bliver en aprilsnar :-)

Det kan være , men må du gå helt til 1 april ??

Anmeld

29. marts 2010

LauraLW

Muffi . skriver:

Det kan være , men må du gå helt til 1 april ??

Altså det tænker jeg jo også meget over.. er det ikke noget med at moderkagen begynder at stå af?

Men jm der gav os tiden til idag sagde at der jo kunne gå alt fra 1 til 4 døgn, og især når man er førstegangsfødende... men måske har jeg lov til at være heldig bare en enkelt gang i denne graviditet....

Anmeld

29. marts 2010

nynne-l

Sender en masse VESTØV afsted håber det hjælper lidt

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

LauraLW skriver:

Altså det tænker jeg jo også meget over.. er det ikke noget med at moderkagen begynder at stå af?

Men jm der gav os tiden til idag sagde at der jo kunne gå alt fra 1 til 4 døgn, og især når man er førstegangsfødende... men måske har jeg lov til at være heldig bare en enkelt gang i denne graviditet....

Jeg krydser fingre for at dovne Wilma er ude i morgen

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

********** VE STØV TIL ALLE **********

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.