meget gravid og vil føde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Sara.

brok brok brok herfra

Synes det er ved at være rigtig hårdt at være gravid og vil bare gerne føde!!!!

Har haft meget udflåd idag og underligt i kroppen... i maven.. Men tør ikke håbe, og alligvel kan jeg jo ikke la vær med at tolke alle tegn...

Har fået smser... og opkald fra folk om der er noget igang... øv... blir bare så muggen... Men ligemeget hvad er der jo ikke længe igen, men det føles som en evighed.

Men rigtig god påske til alle!!!!

Slut med brok herfra...

Knus fra Sara, en meget træt gravid 40+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Malthesmoar

lærkes_mor skriver:

brok brok brok herfra

Synes det er ved at være rigtig hårdt at være gravid og vil bare gerne føde!!!!

Har haft meget udflåd idag og underligt i kroppen... i maven.. Men tør ikke håbe, og alligvel kan jeg jo ikke la vær med at tolke alle tegn...

Har fået smser... og opkald fra folk om der er noget igang... øv... blir bare så muggen... Men ligemeget hvad er der jo ikke længe igen, men det føles som en evighed.

Men rigtig god påske til alle!!!!

Slut med brok herfra...

Knus fra Sara, en meget træt gravid 40+2

Pøj pøj, mon ik der er veer på vej

Anmeld

28. marts 2010

creative

gud hvor jeg forstå dig er selv i 40+1 og har det på persis samme måde, det eneste der hjælper min resløshed ligt er når jeg er ude og gå en tur

håber der snart kommer nongen vee til os to og alle ander der har det på samme måde 

Anmeld

28. marts 2010

Sara.

Malthesmoar skriver:

Pøj pøj, mon ik der er veer på vej

Tak for det... jo kunne være dejligt!

Anmeld

28. marts 2010

Sara.

creative skriver:

gud hvor jeg forstå dig er selv i 40+1 og har det på persis samme måde, det eneste der hjælper min resløshed ligt er når jeg er ude og gå en tur

håber der snart kommer nongen vee til os to og alle ander der har det på samme måde 

Jeg krydser også fingre for dig... og alle de andre

Synes der er sket meget med mit humør og min "nu vil jeg gerne føde" siden jeg nåede min termin.....

Næste gang jeg blir gravid (hvis jeg blir det igen) overvejer jeg at sige hvornår ca min termin er.. eller evt lidt senere... bare for selv at få lidt ro...

Men held og lykke til dig! Spændende hvornår vi får vores babyer

Anmeld

28. marts 2010

lululupo

pludselig kommer det.....

Anmeld

28. marts 2010

Kristina V

Tør næsten ikk give jer tøser ret, da jeg hun er i uge 38, og stadig ikke er gået min termin ud. Men føde min første 3 uger før, så troede faktisk at min lille príns her vil komme ud før påske..

Men det eneste jeg kan mærke, er at jeg er i virkelig dårligt humør, har vand i kroppen, stor og tyk og halsbrand..

Hva hjælper iøvrgt på irriterende halsbrand??

Anmeld

28. marts 2010

Thildesmor

Puster en masse vestøv i din retning og krydser fingere for at der snart sker noget

Anmeld

28. marts 2010

creative

Kristina V skriver:

Tør næsten ikk give jer tøser ret, da jeg hun er i uge 38, og stadig ikke er gået min termin ud. Men føde min første 3 uger før, så troede faktisk at min lille príns her vil komme ud før påske..

Men det eneste jeg kan mærke, er at jeg er i virkelig dårligt humør, har vand i kroppen, stor og tyk og halsbrand..

Hva hjælper iøvrgt på irriterende halsbrand??

agurk og ærter hjælpe mig når jeg har halsbrand

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Haha... Kan godt huske, de sidste uger, føles ligesålænge som de foregående 9 mrd

Blæser lige ve-støv i retningen af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.