Tri cotti slynge str. S søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Frejasmor

Mor til David skriver:

Den fåes i england! mener det var ca 460 kr inkl forsendelse! Så den skal jeg da have!

Alt det der vinklen rundt med flere meter stof er bare slet ikke mig!

Nej det er bestemt heller ikke mig, men hvor længe kan man bruge sådan en?? Hvor gamle er børnene når de ikke kan sidde der mere..

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Frejasmor skriver:

Nej det er bestemt heller ikke mig, men hvor længe kan man bruge sådan en?? Hvor gamle er børnene når de ikke kan sidde der mere..

Der står op til ca. 15 kg. Men så længe har jeg nu ikke tænkt mig at slæbe rundt på ham!! Tænker et års tid... Nogle gør det meget længere ved jeg. Men han skulle jo gerne lære selv at gå

Anmeld

30. marts 2010

Frejasmor

Mor til David skriver:

Der står op til ca. 15 kg. Men så længe har jeg nu ikke tænkt mig at slæbe rundt på ham!! Tænker et års tid... Nogle gør det meget længere ved jeg. Men han skulle jo gerne lære selv at gå

Ja min datter er 7 mdr nu, så det kan vist ikke betale sig, men måske til den næste

Vi har arvet en baby bjørn bæresele, men den ødelægger ryggen og nakken efter 5 mi så den har vi aldrig brugt..

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Frejasmor skriver:

Ja min datter er 7 mdr nu, så det kan vist ikke betale sig, men måske til den næste

Vi har arvet en baby bjørn bæresele, men den ødelægger ryggen og nakken efter 5 mi så den har vi aldrig brugt..

Nej det kan det nok ikke - men usk den til den næste

Jeg havde en babybjørn active (den med ekstra støtte i lænden) den var fin nok indtil  han var omkring 7 mdr - så synes jeg han var ved at være for tung! Så derfor det kun hans far der bar ham de næste 3 mdr... Men synes det er rigtigt rart at have een det første halve år!

Anmeld

30. marts 2010

Frejasmor

Mor til David skriver:

Nej det kan det nok ikke - men usk den til den næste

Jeg havde en babybjørn active (den med ekstra støtte i lænden) den var fin nok indtil  han var omkring 7 mdr - så synes jeg han var ved at være for tung! Så derfor det kun hans far der bar ham de næste 3 mdr... Men synes det er rigtigt rart at have een det første halve år!

Ja det vil jeg huske

Jeg savnede også noget ordenligt, men synes også de forskellige ting er meget dyre, så vi fik ikke købt en ny..

Anmeld

1. juni 2010

SigneJ

Hej Linda.

Jeg har en Tricotti slynge str. S til salg i sort. Den er kun brugt få gange og i meget flot stand.

VH Signe

Anmeld

24. juni 2012

LinLin

Opper lige da jeg gerne vil have den til "den næste" - hvornår det end bliver

Anmeld

6. august 2012

LinLin

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.