Tri cotti slynge str. S søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.661 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

LinLin

Jeg har siden jeg blev gravid sidst tænkt at jeg ville have en tri cotti slynge (består af to stofringe, der tages over hver sin skulder) men nu fåes den ikke mere

Er der nogen der ligger inde med en de ikke bruger mere eller kender nogen der gør?????

Farven er af mindre betydning, men bare den ikke er rød/lyserød!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Jibbe

Jeg så sådan en slynge i Babysam i Frederikshavn igår... synes selv den så så smart og nem ud... tror du ikke også andre Babysam's har den?

Anmeld

28. marts 2010

LinLin

Jibbe skriver:

Jeg så sådan en slynge i Babysam i Frederikshavn igår... synes selv den så så smart og nem ud... tror du ikke også andre Babysam's har den?

Ja de har en der ligner meget; "carry me", men der er såden noget lynlåssystem, som jeg gerne vil undgå... Men hvis jeg ikke kan få fat i "den rigtige" har jeg også tænkt at det var den fra BS jeg skulle have

Anmeld

28. marts 2010

Jibbe

Okay så lærte jeg det Men den så virkelig nem ud, og ikke noget med at vikle sig helt ind i et meeeeget langt stykke stof  Håber du finder den...

Anmeld

28. marts 2010

LinLin

Jibbe skriver:

Okay så lærte jeg det Men den så virkelig nem ud, og ikke noget med at vikle sig helt ind i et meeeeget langt stykke stof  Håber du finder den...

Den er nemlig helt vildt nem - og fylder ikke ret meget! En fra min mødregruppe (for 3½ år siden) havde den... det der vikle-noget er ikke mig!

Har fundet den på nogle engelske hjemmesider nu...

Anmeld

28. marts 2010

Mimbi

hej

jeg har sådan eg slynge som jeg ikke bruger, tror aldrig jeg kommer til at bruge den.... kunne ikke lide at bruge den :/ men den er str. M

Maibritt

Anmeld

28. marts 2010

LinLin

Mimbi skriver:

hej

jeg har sådan eg slynge som jeg ikke bruger, tror aldrig jeg kommer til at bruge den.... kunne ikke lide at bruge den :/ men den er str. M

Maibritt

Jeg er ret lille og brugte 34/36 før jeg blev gravid, så den skal være str S ... Ærgerligt!

Anmeld

28. marts 2010

Mimbi

øv... ja det var ærgeligt

men håber du får en

Anmeld

28. marts 2010

ønskebørn74

Mor til David skriver:

Jeg har siden jeg blev gravid sidst tænkt at jeg ville have en tri cotti slynge (består af to stofringe, der tages over hver sin skulder) men nu fåes den ikke mere

Er der nogen der ligger inde med en de ikke bruger mere eller kender nogen der gør?????

Farven er af mindre betydning, men bare den ikke er rød/lyserød!!!

Her er et link til butik der fører den...

http://www.houseofmaabo.com/default.asp?mode=cmsview&page=48

Knus Lene

Anmeld

28. marts 2010

LinLin

ønskebarn74 skriver:

Her er et link til butik der fører den...

http://www.houseofmaabo.com/default.asp?mode=cmsview&page=48

Knus Lene

Er det ikke bare en brugsvejledning???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.