Amning og jordbær???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Børn under 1 år må ikke få honning. Det står også på honning emballagen. Jeg ved ikke hvorfor dog...

Derfor må de ikke få honning...

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200153.htm

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Ox.

Jeg kunne ikke spise jordbær, chokolade, vindruer, appelsiner, drikke kaffe eller cola ...

Anmeld

28. marts 2010

Bom

Sussie&Lilje skriver:

Jeg kunne ikke spise jordbær, chokolade, vindruer, appelsiner, drikke kaffe eller cola ...

Puha hellere ikke cola???

Anmeld

28. marts 2010

Ox.

Mini-Terp skriver:

Nej, hun skreg med mavesmerter uanset hvilken af præcis de ting jeg spiste/drak (dog ikke med appelsinerne, det gav hende "bare" rød numse, det samme med juice), så jeg var enoooormt træt i starten, men hun voksede sig da heldigvis fra det da hun var en 4 måneder gammel ..

Anmeld

28. marts 2010

BinaMor

Sussie&Lilje skriver:

Nej, hun skreg med mavesmerter uanset hvilken af præcis de ting jeg spiste/drak (dog ikke med appelsinerne, det gav hende "bare" rød numse, det samme med juice), så jeg var enoooormt træt i starten, men hun voksede sig da heldigvis fra det da hun var en 4 måneder gammel ..

hvordan ved i at det er det, at det ikke bare er en tilfældighed eller bleen der gav rød numse?

Anmeld

28. marts 2010

Findusinde

Mini-Terp skriver:

Mens jeg ammede skulle jeg holde mig fra alt med kustig sødemidler.. Især Ligth sodavand..

Anmeld

28. marts 2010

Ox.

gabriellasmor skriver:

hvordan ved i at det er det, at det ikke bare er en tilfældighed eller bleen der gav rød numse?

Fordi det kun kom de dage jeg enten spiste en appelsin eller drak et glas juice, og det var hver gang, så snakkede med både SP og læge, og de sagde det var meget normalt at de ting gav rød numse ..

Anmeld

31. marts 2010

Dictes mor

Må man mon så spise honning selv, når man ammer eller hvordan?

Anmeld

1. april 2010

ann-kristina

Majastina skriver:

Må man mon så spise honning selv, når man ammer eller hvordan?

Ja det er der ingen problemer i.

Da havde født første gang udleverede de på fødegangen en fin folder der var beregnet til at udlevere til bedsteforældrene. Der "aflivede" de alle der skrøner der var. Man må gerne spise jordbær, spise kål, spise chokolade og drikke kaffe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.