Pigerne i maven 29+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Ja tror nu også vi har ondt af os selv.... Har ikke klagede sådan som jeg gør nu med mine 2 andre piger.
Men er så også blevet noget ældre også er det 7 år siden jeg ventede mig sidst.
Jeg indrømmer gerne at det er hårdt med 2 derinde

Du godeste - du er allerede gået igennem det to gange før! Så må man sige at så har du altså også taget din del af tjansen! Og nej, der er da ingen tvivl om at det alt andet lige bliver hårdere for kroppen med alderen men også med antal graviditeter.

Stort skulderklap til dig herfra - det er flot klaret og du må ved gud gerne klynke lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

smokin

lillemunk skriver:

Så er vi her igen..... kuglerund og med fine tegninger som min store datter har lavet

Syntes efter hånden det er hårdt,bare det at sove om natten....pyha op og tisse en 5 til 7 gange og alle de pluk veer dom vågner en

I dag har jeg dog haft lidt energi og malet i puslerummet ...næsten færdigt.
Alt tager bare længere tid. fordi man skal holde alle de pauser.

Orw hvor er den bare stor - det må så sandelig være tungt! PYHA!

Anmeld

29. marts 2010

lillemunk

tinpou skriver:

Du godeste - du er allerede gået igennem det to gange før! Så må man sige at så har du altså også taget din del af tjansen! Og nej, der er da ingen tvivl om at det alt andet lige bliver hårdere for kroppen med alderen men også med antal graviditeter.

Stort skulderklap til dig herfra - det er flot klaret og du må ved gud gerne klynke lidt

Jo 2 gange før.... og regnede jo ikke med at dette ville blive min nummer 3 og 4 gang og da slet ikke som alenemor.
Men nu er de derinde og tiden og alle scanningerne har gjort det til at jeg glæder mig vildt meget til at være tvilling mor

Anmeld

29. marts 2010

lillemunk

Zette skriver:

Orw hvor er den bare stor - det må så sandelig være tungt! PYHA!

Tak søde
Tung er ikke ordet.... og i vejen hele tiden. pyha. Glæder mig til det hele er over stået og jeg har 2 skønne tøser i mine arme.

Anmeld

29. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Jo 2 gange før.... og regnede jo ikke med at dette ville blive min nummer 3 og 4 gang og da slet ikke som alenemor.
Men nu er de derinde og tiden og alle scanningerne har gjort det til at jeg glæder mig vildt meget til at være tvilling mor

Det kan jeg sørme da godt forstå, det er da også bare skønt og sikkert en helt anden oplevelse med tvillinger denne gang. Og kun godt at du har massiv erfaring i rgsækken:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.