Pigerne i maven 29+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Så er vi her igen..... kuglerund og med fine tegninger som min store datter har lavet

Syntes efter hånden det er hårdt,bare det at sove om natten....pyha op og tisse en 5 til 7 gange og alle de pluk veer dom vågner en

I dag har jeg dog haft lidt energi og malet i puslerummet ...næsten færdigt.
Alt tager bare længere tid. fordi man skal holde alle de pauser.

Sååååååååå smuk  uh søde, nu er der ikke lang tid tilbage Den sidder bare så flot på dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Sommerfuglelarven

Sikke en dejlig mave

Men tung ser den ud!

Anmeld

28. marts 2010

Bare mig..

Flot stor mave du render rundt med

Anmeld

28. marts 2010

lillemunk

Malene84- skriver:

Sååååååååå smuk  uh søde, nu er der ikke lang tid tilbage Den sidder bare så flot på dig.

Tusind tak søde
Lige et lille fif.... så det er nemmere at vende sig om natten silkelagen....jeg er så glad for det råd.
Uger tilbage og de har bare at blive derinde indtil da
Var til scanning i fradag´s men fik ingen Dato. Bare godt vi ikke får lov til at gå over tid.. pyha det ville ikke være sjovt.

Anmeld

28. marts 2010

lillemunk

marikka skriver:

Flot stor mave du render rundt med

Takker og smiler... Ja stor skal jeg lige love for og den bliver desværre ikke mmindre før om 8 uger.

Anmeld

28. marts 2010

lillemunk

Sommerfuglelarven skriver:

Sikke en dejlig mave

Men tung ser den ud!

Tak
Den er også tung, pigerne er nu oppe på godt 3 kg til sammen

Anmeld

28. marts 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Tusind tak søde
Lige et lille fif.... så det er nemmere at vende sig om natten silkelagen....jeg er så glad for det råd.
Uger tilbage og de har bare at blive derinde indtil da
Var til scanning i fradag´s men fik ingen Dato. Bare godt vi ikke får lov til at gå over tid.. pyha det ville ikke være sjovt.

Ååååhhh shit ja, bare tanken om at skulle gå så lang tid (eller over) som alle de andre "normal gravide" - pyhaaa. Er glad for at der snart kun er 5 uger tilbage!!! tak for rådet, det vil jeg da prøve - ud og købe silkelagen

kraam

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Så er vi her igen..... kuglerund og med fine tegninger som min store datter har lavet

Syntes efter hånden det er hårdt,bare det at sove om natten....pyha op og tisse en 5 til 7 gange og alle de pluk veer dom vågner en

I dag har jeg dog haft lidt energi og malet i puslerummet ...næsten færdigt.
Alt tager bare længere tid. fordi man skal holde alle de pauser.

Neej hvor er den flot (og stor ja)!

Nu når jeg ved hvordan det er at have én baby i maven, så føler jeg godt nok med jer vordende tvillinge-mødre, det må saftsuseme være hårdt at bære på to styks:-)

Anmeld

28. marts 2010

lillemunk

Malene84- skriver:

Ååååhhh shit ja, bare tanken om at skulle gå så lang tid (eller over) som alle de andre "normal gravide" - pyhaaa. Er glad for at der snart kun er 5 uger tilbage!!! tak for rådet, det vil jeg da prøve - ud og købe silkelagen

kraam

Ja tænk hvis vi skulle døje med at gå over tid... ville jeg slat ikke kunne holde ud.... Pyha.
Jeg har kun sovet med det en nat... men det er noget nemmere at vende sig med sådan et i sengen

Anmeld

28. marts 2010

lillemunk

tinpou skriver:

Neej hvor er den flot (og stor ja)!

Nu når jeg ved hvordan det er at have én baby i maven, så føler jeg godt nok med jer vordende tvillinge-mødre, det må saftsuseme være hårdt at bære på to styks:-)

Ja tror nu også vi har ondt af os selv.... Har ikke klagede sådan som jeg gør nu med mine 2 andre piger.
Men er så også blevet noget ældre også er det 7 år siden jeg ventede mig sidst.
Jeg indrømmer gerne at det er hårdt med 2 derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.