For mig er det ikke svært at svare på.
Jeg har altid gerne villet have børn, jeg elsker børn over alt i verden, og jeg har mødt manden i mit liv. Så det var bare så naturligt at vi skulle have børn sammen, vi har nu lille kristian på knap 5mdr. Og jeg kunne ikke forstille mig et liv uden ham. Og vi er ret enige om at han ikke skal være enebarn, så mon ikke der kommer en lillebror eller søster på et tidspunkt 
Han er bare verdens dejligste lille bassedreng, og han ligner sin far rigtig meget, hvad mere kan man ønske sig
Vi har altid været eninge om at skulle have børn, fordi vi mener at det er en største gave man kan give hinanden og den vigtigste grund, Vi elsker hinanden og vil gerne skabe vores egen lille familie.
Jeg er ikke vokset op med de bedste oplevelser og betingelser, så jeg vil gerne give mine børn det jeg ikke selv har fået. Bare det at leve som en familie med mor og far, det er en ting jeg aldrig i min barndom har haft. At kunne tage ud og rejse og få en masse oplevelser betyder så meget for mig at kunne give mine børn.
Måske det er nemmere at sige: Jeg elsker mine drenge
min mand og min søn 
Anmeld