Du har fået barn/børn... Men hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Kastrup

For mig er det ikke svært at svare på.

Jeg har altid gerne villet have børn, jeg elsker børn over alt i verden, og jeg har mødt manden i mit liv. Så det var bare så naturligt at vi skulle have børn sammen, vi har nu lille kristian på knap 5mdr. Og jeg kunne ikke forstille mig et liv uden ham. Og vi er ret enige om at han ikke skal være enebarn, så mon ikke der kommer en lillebror eller søster på et tidspunkt

Han er bare verdens dejligste lille bassedreng, og han ligner sin far rigtig meget, hvad mere kan man ønske sig

Vi har altid været eninge om at skulle have børn, fordi vi mener at det er en største gave man kan give hinanden og den vigtigste grund, Vi elsker hinanden og vil gerne skabe vores egen lille familie.

Jeg er ikke vokset op med de bedste oplevelser og betingelser, så jeg vil gerne give mine børn det jeg ikke selv har fået. Bare det at leve som en familie med mor og far, det er en ting jeg aldrig i min barndom har haft. At kunne tage ud og rejse og få en masse oplevelser betyder så meget for mig at kunne give mine børn.

Måske det er nemmere at sige: Jeg elsker mine drengemin mand og min søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

TbCp

Tjah....
Hvorfor får man børn?

Jeg fik det vel fordi jeg elskede/elsker min mand så højt at jeg ville have noget sammen med ham som ingen andre havde/har med os.
Et ønske om at være endnu tættere forbundet til den person jeg har valgt at leve sammen med resten af livet.

Anmeld

30. marts 2010

Diana...

TbCp skriver:

Tjah....
Hvorfor får man børn?

Jeg fik det vel fordi jeg elskede/elsker min mand så højt at jeg ville have noget sammen med ham som ingen andre havde/har med os.
Et ønske om at være endnu tættere forbundet til den person jeg har valgt at leve sammen med resten af livet.

Helt enig.

Pga alderen hmm man får vel kun børn hvis man virkelig gerne vil havde børn, man får vel ikke børn pga et tal. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.