Du har fået barn/børn... Men hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Mira0911

Hvorfor har du fået barn/børn, fordi det er bare noget man gør eller det handler om ens egen alder?

Jeg har fået min datter fordi, jeg vil sende et nyt liv til verden. Give hende kærlighed, tryghed, traditioner med i hendes liv.

Jeg har ikke fået min datter pga min alder. Jeg elsker børn, og har altid ønsket at få børn, glædet mig meget til at give hende det, hun har brug for og lære hende ting osv med tiden.

Jeg vil altid være der for hende, når hun har brug for det. Forkæle hende, men ikke forkæle hende på den måde at hun skal have ting hver gang eller får det hun peger på.

Generelt lære hende end masse ting, som det huslige...

Ja håber det er uddybet godt nok!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

B&J

Jeg fik min søn da jeg syntes det største og dejligste du kan gøre i denne verden er af skabe et liv jeg syntes det er så fantastisk af kunne skabe et nyt liv med en man holder af og elsker... og jeg syntes det er så stort af så dejlige børn kan komme ud af noget sæd og vores æggestokke jeg er så jaa overvældet...

Anmeld

27. marts 2010

CamillaT89

Jeg har ikke på den måde noget grundlag for mit valg, da det ikke var planlagt. Men da jeg fandt ud af, at jeg var gravid, var jeg ikke ét sekund i tvivl om, at det var det rigtige for mig - Følelsen i kroppen sagde alt Og så glæder jeg mig da selvfølgelig også til at stå som rollemodel og kunne lære ting fra mig, og hvad der dertil følger. Nu er han jo ikke kommet ud endnu, så det er svært at vide nøjagtigt, hvad man går ind til som førstegangsfødende. Det bliver en kæmpe udfordring, men jeg er helt sikker på, at jeg nok skal klare det og samtidig gøre det bedste, jeg kan  

Anmeld

27. marts 2010

Bare mig..

Jeg er godt nok stadig gravid, men jeg har valgt at få barn, fordi jeg mener at det er det største vi som menneske kan skabe. Jeg har fået et barn fordi jeg sammen med min kæreste havde lyst til at skabe noget så stort og unikt.

Ja, jeg vil skabe et menneske ud af mig selv og den jeg elsker allermest.

Og så af samme grunde som TS skriver!

Hvor er det utroligt, at to mennesker kan skabe et andet menneske egentlig. Jeg kan blive helt rundt på gulvet over at tænke på det, for jeg synes virkelig det er stort !

Marikka 33+2, som glæder sig til, at få hendes mirakel ud, så vi kan opdrage og skabe et liv sammen...

Anmeld

27. marts 2010

oo

tjae....vi elsker hinanden utrolig højt og er overbeviste om, at et barn skabt af vores kærlighed er en god ting at give verden

Anmeld

27. marts 2010

Munder

Tjuhl skriver:

tjae....vi elsker hinanden utrolig højt og er overbeviste om, at et barn skabt af vores kærlighed er en god ting at give verden

Fantastisk begrundelse

Anmeld

27. marts 2010

Kvindemin

MoarJ skriver:

Hvorfor har du fået barn/børn, fordi det er bare noget man gør eller det handler om ens egen alder?

Jeg har fået min datter fordi, jeg vil sende et nyt liv til verden. Give hende kærlighed, tryghed, traditioner med i hendes liv.

Jeg har ikke fået min datter pga min alder. Jeg elsker børn, og har altid ønsket at få børn, glædet mig meget til at give hende det, hun har brug for og lære hende ting osv med tiden.

Jeg vil altid være der for hende, når hun har brug for det. Forkæle hende, men ikke forkæle hende på den måde at hun skal have ting hver gang eller får det hun peger på.

Generelt lære hende end masse ting, som det huslige...

Ja håber det er uddybet godt nok!?

Nøjagtig som dig

Anmeld

28. marts 2010

Mira0911

Chritinap skriver:

Nøjagtig som dig

Anmeld

28. marts 2010

Becks

Nu er jeg hverken gravid eller har børn endnu - Men det bliver jeg forhåbentlig om en minus 10 kg tid!

Men jeg vil gerne have børn, så jeg kan give dem den opvækst og barndom som jeg aldrig selv har fået! Jeg vil have børn så jeg kan give dem den kærlighed som jeg bobler indeni, for at dele ud af!

Anmeld

28. marts 2010

Lone Jakobsen

jamen meget simpelt svar....har altid elsket børn og har aldrig ku forestille mig et liv uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.