Føler ikke rigtig jeg kan klare mere...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres svar, det var dejligt at få at vide, at jeg ikke er alene om at have det sådan her

Jeg fik snakket med min egen læge i går og i dag med en læge på hospitalet, der har udskrevet nogle antidepressiva til mig - puha, jeg føler en stor lettelse - både over endelig at have erkendt min situation og derefter at have bedt om hjælp, men også fordi der er blevet lyttet til mig og begge læger har forsikret mig om, at det kan gøre lige så stor skade på baby, hvis jeg er stresset og depressiv som hvis jeg tager medicin!

Jeg er også nu blevet "tilmeldt" en special jordmoder, der har erfaring med gravide, der er i denne situation, jeg har fået tilbudt (og selvfølgelig taget imod) en ekstra scanning, når jeg er i uge 32 + mulighed for at være indlagt i op til fem dage efter fødslen, så alle de første spørgsmål/tvivl kan "løses" inden jeg forlader hospitalet og skal være alene med baby (og selvfølgelig manden ) så ikke min angst for alt det nye skal tage "pippet" fra mig...!

Tak fordi I lyttede, det betyder rigtig meget

Katja

Ej, hvor er det bare godt at høre! 

Jeg synes, at det er supersejt af dig at erkende alt dette og så er det bare enormt fedt, at der er nogen, der tager sig af dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.