Lidt klamt! hjælp til at få gang i maven...(ej baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.462 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

Tut

Hej piger, Hvordan kan jeg få gang i min mave???? Jeg har siden igår haft blod i min afføring, og jeg skulle så tjekke om jeg også havde det idag, men jeg kan ikke komme på toilettet! Hele januar 2006 var jeg sygemeldt med mavesmerter blod i afføring og urin, og jeg var til en masse undersøgelser på herlev hospital, både scanninger og kikkertundersøgelser, uden de kunne stille en diagnose :'( Meget frustrerende.. I efteråret 2006 fik jeg lidt igen, men det gik i sig selv efter et par dage, så jeg gik ikke til lægen.. Nu har jeg det så igen, med ondt i maven, og nu VIL jeg fandme have at de stiller en diagnose, å jeg kan få et eller andet mod det... Men jeg vil lige tjekke om der er blod i idag også inden jeg kontakter lægen, for jeg ved at de vil have en "prøve".. [f]Hvad kan jeg spise for at få gang i min mave???? Og gerne hurtigt????[/f] Håber at en af har et godt råd. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Siber

svedsker, abrikoser og vand vand vand. Fiberholdig kost!

Sikke noget øv, jeg har i perioder hård mave, men slet ikke som du beskriver. Jeg får det bla fordi jeg glammer at drikke væske!

Håber du får bugt med det!

Knus Siber

ps jeg spiste engang et helt glas oliven, og jeg skal love for at jeg skulle på toiltet bagefter!

Anmeld

28. maj 2008

Tut

Jeg har oliven i køleskabet, tror jeg tager nogen af dem ;)

Tak for hjælpen

Anmeld

28. maj 2008

mor til en del

gulerødder, det er hvad jeg har spist når jeg har født, og skulle have gang i maven igen, og når jeg skirver gulerødder mener jeg gulerødder i flertal, der skal mindst 1 kilo til om dagen, og der til rigeligt med væske(vand).

Håber du snart får gang i systemet.

Lisbeth.

Anmeld

28. maj 2008

Lise

En orn'li kop stærk kaffe ;) Det er noget der virker! Eller kog en spsk hørfrø og så spis dem bagefter...lidt klammo - men det virker også.. - Det gjorde jeg under graviditeten, hvor mit system gik helt i stå allerede i januar, og det gik først igang igen under lavementet tidligt d. 16. juli :P

Anmeld

28. maj 2008

birgittemarie

Øv, hvor træls :( Jeg vil lige tilføje cola til svesker.

Håber snart du bliver helt rask igen, for det var da en urimeligt irriterende øv-røv og -mave at gå rundt med :(

Kh Birgitte

Anmeld

28. maj 2008

Tynen

Min mormor sagde altid at man skulle spise hørfrø der havde lagt i blød i kogende vand - Mega klam blanding, men det skulle være ret effektivt og virke hurtigt.

Håber snart du bliver frisk! God bedring! (H)

Anmeld

28. maj 2008

bette

man kan købe noget der hedder husk på apoteket..
suuuuuper godt!!! spis det evt med yoghurt eller lign.. og drik rigeligt af vand!!

Anmeld

28. maj 2008

ka li ja

ja min søster har samme symptomer lyder det til.... desværre.
vand vand vand og vand. endelig ikke hvidt brød og bananer og andet der gir hård mave. det skal du holde dig meget langt fra.
de kan heller ikke stille en diagnose på min søster. hun har også haft en kikkert helt oppe i tarmen! av sagde hun8(
hun blæder også meget når hun skider, men de siger så at det kan også være hæmoriderne dr bløder noget af det.. åhhh hvor er det synd for dig mette, for jeg ved hvor skidt min søster kan ha det.
god bedring søde

ps du må IKKE IKKE IKKE presse når du går på toilet!!! det skal komme af sig selv

Anmeld

28. maj 2008

Tikki

ka li ja skriver:

ja min søster har samme symptomer lyder det til.... desværre.
vand vand vand og vand. endelig ikke hvidt brød og bananer og andet der gir hård mave. det skal du holde dig meget langt fra.
de kan heller ikke stille en diagnose på min søster. hun har også haft en kikkert helt oppe i tarmen! av sagde hun8(
hun blæder også meget når hun skider, men de siger så at det kan også være hæmoriderne dr bløder noget af det.. åhhh hvor er det synd for dig mette, for jeg ved hvor skidt min søster kan ha det.
god bedring søde

ps du må IKKE IKKE IKKE presse når du går på toilet!!! det skal komme af sig selv

Jep - hæmorider er en ikke så nice-ting og de kan bløde ret voldsomt faktisk. Og netop hvis man presser bliver det slemt og det gør man jo gerne i forbindelse med hård mave.....
/Hilsner fra hæmo-Jeanette 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.