Gravid elev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

mortilnoahogmelina

Heeej .

tusinde tak for jeres svar det er altid dejligt at høre andres mening

Jeg har undersøgt det og jeg burde få den almindelige elev løn som jeg får nu de får vidst bare refunderet noget af det fra staten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Moar2011

Heeej ..

er selv lige bleven elev, men vi ønsker os også brændene et barn.. så vi smider os beskyttelsen nu , og så må man tage den derfra !

Det er et stort ønske vi begge gern ville nå inden manden tager til udlandet og kæmper .

Held og <lykke

Anmeld

17. august 2010

camilla_agermose

Hejsa, jeg er i fuld gang med elev uddannelse, er færdig om et år.

For 3 måneder siden blev jeg gravid - ikke planlagt. Men det endte med at jeg fik en abort. For jeg er meget glad for mit job, og jeg tænker at hvis de skal ønske at beholde mig når jeg så er færdig som elev vil det ikke være et plus at jeg så har udskudt min elevtid så meget.

Desuden var beslutningen også fordi jeg bor meget langt fra mit arbejde, og hvis jeg skulle have et lille barn derhjemme ville det ikke du at jeg tog hjemmefra kl. 5 om morgenen og kom hjem kl. 18.30 hver aften.

Dog vil jeg også sige at det er meget hårdt. da jeg virkelig er klar til at få et barn.  tænker hele tiden på at ihh nu kunne jeg være jeg 3 mdr henne.

Anmeld

21. september 2011

CamillaSoefelt

Ox. skriver:

Jeg blev også gravid 3 måneder efter jeg var begyndt som elev, men det gik ganake fint, holdte min barsel, og det jeg holdte er bare blevet forlænget i sidste ende af uddannelsen, så intet problem herhjemme

Ved det er en gammel tråd det her, meeen har lige et spørgsmål! Hvor lang tids barsel har man hvis man blir gravid under elev tiden som kontor uddannet?

Anmeld

21. september 2011

eElak

Jeg fik barn imens jeg var kontorelev. 

Jeg opdagede 2 dage efter jeg var startet at jeg var gravid.

Det var heldigvis intet problem - min uddannelse (kontrakter osv) blev blot forlænget med den tid hvor jeg holdt barsel. :-)

Jeg har aldrig fortrudt jeg har fået barn på det tidspunkt - faktisk var det den fedeste timing.

Jeg var i det offentlige, og der har man en masse goder på det område... :-)

Anmeld

7. maj 2013

melina-k

Hej

Jeg ville lige hører om jeg har forstået det rigtigt. Min kæreste og jeg planlægger at blive gravide mens jegstadigvæk er i lære som kontorelev. Jeg planlægger at gå på barsel tre måneder inden jeg skulle have været færdiguddannet. Vil det så sige at efter et års barsel, at jeg så bare skal tage mine tre måneder, eller skal jeg have 1 år og 3 måneder? Er helt forvirret:/

Anmeld

7. maj 2013

melina-k

hej

Vil det så sige at hvis man mangler 3 måneder af sin elevtid, så skal man, når man kommer tilbage fra et års barsel, have 1 år og 3 måneder? er lidt forvirret:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.