juniordyne i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

Muffinmus

Øh...kan man ikke abre bruge babydynen noget tid endnu?? synes juniordynen er alt for stor til at skulle bruge dernde nu i hvert flad. Hvad bruger i andre og hvor længe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Tynen

Her bruger vi babydyne i barnevognen og juniordyne i hendes seng.

Synes juniordynen er noget af et monstrum at have i barnevognen :)

Anmeld

28. maj 2008

Marco2

Emily bruger stadig babydynen i barnevognen. Hvor længe kan jeg ikke sige, men indtil jeg ikke synes det fungerer længere. Synes, som du, at juniordynen er enorm deri.

AG

Anmeld

28. maj 2008

Siber

vi bruger også babydyne i barnevognen.

Kh Siber

Anmeld

28. maj 2008

linemus

Også her. Jeg mener, Sebastian brugte babydyne i barnevognen, indtil han stoppede med at sove i den.

Knus Line

Anmeld

28. maj 2008

bette

jeps babydyne i barnevognen..
og så skal min barnevogn ud til dp og stå såå hvis han skal have dyne i klapvognen er det nok desværre juniordynen der kommer deri..

:D

Anmeld

28. maj 2008

Bamseboet :D

Min Bjørn som fylder 3 år til august, sover her om sommeren med baby dynen, og om vinteren sover han med junior dynen....

Anmeld

28. maj 2008

Muffinmus

Ok, så lader jeg babydynen blive i et par år:)
Har også 2 stk så mon ikke der er nok til både DP og os selv:)

Anmeld

28. maj 2008

Plysbjørnen

Her hos os bruger vi kun babydynen... har ikke andre, ja jeg kan ikke se hvorfor vi skulle skifte, det er jo ikk fordi dynen er for lille eller noget...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+1

Anmeld

28. maj 2008

BellaT

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Her hos os bruger vi kun babydynen... har ikke andre, ja jeg kan ikke se hvorfor vi skulle skifte, det er jo ikk fordi dynen er for lille eller noget...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+1

Jooo, den kan godt virke lidt lille når de ligger på alle mulige og umulige måder. Med ben og arme smidt rundt. Så er det ikke altid den når helt rundt om Phillip.
Men hvis den passer fint kan jeg heller ikke se nogen grund til at skifte. Blev spurgt af en, med forundring i stemmen, hvorfor Phillip stadig brugte babydyne. Det var for et par måneder siden. Sagde at jeg ikke kunne se hvorfor han ikke kunne bruge den. "Nåeh, ja men ...... på 3 mdr. bruger allerede juniordyne. Men det er nok fordi han udvikler sig så hurtigt", blev der så svaret! Baaah, jeg er træt af alle de sammenligninger der laves bare fordi der er nogenlunde jævnaldrende babyer i omkredsen. Men den her var da godt nok noget uintelligent! Dvs. babydyne = langsom udvikling, juniordyne = hurtig udvikling(?)(?)(?).

Nå, det var lige noget helt andet og intet svar. Kom bare lige i tanke om den skøre bemærkning;).

Knus fra Helle - som nok snart skal ud at købe juniordyne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.