Valg af puslebord???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.151 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Urz

Jeg er på udkig efter en god løsning mht. pusleplads.

Vi skal have puslebordet stående/hængende i soveværelset i et hjørne, og har således brug for at have vaskefade i nærheden af puslepladsen.

Jeg har læst meget godt om brio vegga, og er egentlig også mest interesseret i et vægophængt puslebord. Men jeg synes de vægophængte er ret smalle i det - der er jo kun lige plads til selve puslepuden og man kan således ikke have vandfade stående ved siden af.

Er der nogen der har erfaringer og løsningsforslag til dette?

På forhånd tak   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

dorthemus

Urz skriver:

Vi skal have puslebordet stående/hængende i soveværelset i et hjørne, og har således brug for at have vaskefade i nærheden af puslepladsen.

Jeg har læst meget godt om brio vegga, og er egentlig også mest interesseret i et vægophængt puslebord. Men jeg synes de vægophængte er ret smalle i det - der er jo kun lige plads til selve puslepuden og man kan således ikke have vandfade stående ved siden af.

På forhånd tak   

Jeg har et Brio vægophængt pusleplads på børneværelset og der tror jeg god jeg kan have plads til et vaskefad

Anmeld

27. marts 2010

FruPudderkvast

Urz skriver:

På forhånd tak   

Hmm.. Evt. købe sådan nogle små hylder fra IKEA og hænge op ved siden af?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50103618

Ellers vil jeg bare vise dig det vi har fra Ønskebørn..

Fylder ikke mere end et væghængt (udslået selvfølgelig), praktisk med plads til det hele nedenunder.. Jeg er SÅ glad for det..

http://www.swiflet.com/SEO/onskeborn/4/1/

Prøv at se side 88.. Puslebord nummer 12

Håber det var til lidt hjælp

Anmeld

27. marts 2010

MyBaby

Jeg lægger lige et par link ind på nogle tråde om samme emne!

https://www.baby.dk/debat/32183pi1/babyudstyr/vis-mig-dit-puslebord.aspx

https://www.baby.dk/debat/36516pi1/ordet-er-frit/vis-mig-jeres-puslebord-gerne-med-billeder.aspx

I den sidste tråd på side 9, kan du også se vores puslebord, som er et væghængt fra bilka. Der er lidt bordplads ved siden af selve puslepladsen og det var faktisk derfor, jeg købte dette og ikke det fra Brio eller Ikea! Jeg mener, vi gav 700 eller 800 kr for det!

Håber det kan hjælpe dig lidt!

Nina

Anmeld

27. marts 2010

Bom

Vores har vi selv lavet, eller min svoger har..

Jeg kunne nemlig ikke finde nogle jeg kunne li, så min svoger tilbød og lave et til mig..
Det er meget enkelt, men jeg er super glad for det, og glæder mig til at få det i brug..  Det er 110cm x 70cm

Håber du finder en løsning..

Knus Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2010

Urz

Hej alle,

Tak for jeres svar - det er altid rart med lidt inspiration!

Jeg tror især det vægophængte bord fra Bilka kunne være et godt bud, da det netop har en perfekt bredde. Så håber jeg bare man stadig kan få det...

Grunden til jeg ikke umiddelbart er så meget for en puslekommode, selvom de ser urtolig smukke og hyggelige ud, er at jeg tror jeg vil blive irriteret over ikke at kunne få fødderne/benene ind under, når man står og pusler. Altså at det bliver en dårligere arbejdsstilling.. Men det lyder jo alligevel som om folk er rigtig glade for deres puslekommoder. Ak ja, sikke masser af ting man skal tage stilling til med en lille ny på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.