Min første kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Kvindemin

Syntes ikke den er specielt flot, men er tilfreds nu da det er første gang

Inden er der chokoladebunde med en masse frisk frugt (jordbær, ananas, fersken) og fløde.

Ja det tog nu livet af mig....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

mariamiss6

Med lidt mere øvelse i at glatte kagen ville den virkelig være flot...

jeg synes det er en sød og enkel kage....

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

Og til alle de prof kagebagere, hvordan dælen putter jeg det Mmf på så det bliver pænt???

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

mariamiss6 skriver:

Med lidt mere øvelse i at glatte kagen ville den virkelig være flot...

jeg synes det er en sød og enkel kage....

Lige netop, tror først og fremmest det var forkert kagevalg, det blev jo til en kantede chokoladekage, med hakker og buler

Anmeld

26. marts 2010

mariamiss6

Chritinap skriver:

Lige netop, tror først og fremmest det var forkert kagevalg, det blev jo til en kantede chokoladekage, med hakker og buler

det med at MMF'en bliver glat og fin, handler om at du skal smøre din kage op, med en god smørcreme, så det er kagen der er glat og fin inden du putter MMF'en på...

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

mariamiss6 skriver:

det med at MMF'en bliver glat og fin, handler om at du skal smøre din kage op, med en god smørcreme, så det er kagen der er glat og fin inden du putter MMF'en på...

Det har jeg gjort

Anmeld

26. marts 2010

mariamiss6

Chritinap skriver:

Det har jeg gjort

Ikke nok

du skal faktisk smøre kagen op, lige til der ikke er flere hakker i den

Så altså, tricket er vel egentlig at bygge en kage der er så lige som muligt, uden hakker og huller og hvad ved jeg. og SÅ smøre den op virkelig fint....

den kage du viser her, skule have haft et par lag smørcreme mere, så var den nok blevet knapt så bulet....

det er ikke for at kritisere, jeg synes faktisk din kage er virkelig sød. men du mangler bare liiiige nøjagtig den perfekte opsmøring...

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

mariamiss6 skriver:

Ikke nok

du skal faktisk smøre kagen op, lige til der ikke er flere hakker i den

Så altså, tricket er vel egentlig at bygge en kage der er så lige som muligt, uden hakker og huller og hvad ved jeg. og SÅ smøre den op virkelig fint....

den kage du viser her, skule have haft et par lag smørcreme mere, så var den nok blevet knapt så bulet....

det er ikke for at kritisere, jeg synes faktisk din kage er virkelig sød. men du mangler bare liiiige nøjagtig den perfekte opsmøring...

Ork, jeg syntes kun det er pænt af dig at 'hjælpe påvej', er jo ny inde for faget
Og kan forstå at jeg har smurt allllt for lidt på... Kun et tyndt tyndt lag.
Men ad, kommer den så ikke til at smage af smør???

Knus - og tak, synte også selv den er sød, men dit gik mig noget på den var så ujævn

Anmeld

26. marts 2010

Jordbærpigen

Den er da super flot Skal selv igang med min første MMF kage i denne weekend - er lidt spændt!

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Synes det er en flot kage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.