baby med til fest???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Lullaby

Tag da bare baby med  Og tag hjem hvis det går helt galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Pige2009

Hej og stort velkommen på siden Håber du bliver glad for at være her, da det er en fantastisk side med en masse søde mennesker.

Jeg er så af en lidt anden mening end de fleste andre svar i tråden, da jeg synes du skal få hende passet. Min datter blev passet en hel aften og lidt af natten første gang da hun var 5 uger. (Fra kl. 17.30-2.30) Jeg havde malket ud, så hun fik mælken på flaske, hvilket ikke var noget problem

Det var virkelig super med en aften ude, og jeg nød det i fulde drag.

K.h. Linda

Anmeld

26. marts 2010

Cris

Jeg synes, at du skal tage afsted. 2 måneders er en nem alder for de stadig sover meget! Jeg ville aldrig lade min baby på 2 måneder blive passet i så mange timer (fordi jeg ammer og fordi jeg elsker at have dem i nærheden) Jeg skulle selv til en konfirmation og jeg har haft min baby sammen med mig hele tiden og jeg ammede, når han ville og alle mennesker var meget glade for at komme og hilse på os. Han sov meget dels i mine arme og dels i barnevognen. Vi skulle overnatte i Jylland og jeg har haft ham i sengen og der var overhovedet ikke noget. Jeg synes, at det er mere hård nu, at den ældste er 2. Han skriger og hopper på alle mulige stedder. Han laver bare ballade hele tiden og jeg kan ikke slappe af. Nu synes jeg, at det ville være dejligt, hvis han kunne passes, hvis vi skulle igen til fest... hehe   Men de små babier er bare "a piece of cake"  Af sted med jer!

Anmeld

26. marts 2010

Mutti2B

Jeg synes du skal få bebs passet

Anmeld

27. marts 2010

Dot D

majaeng skriver:

hej alle

nu er det første gang jeg våger mig herind, men håber selvfølgelig på et par konstruktive svar

min ældeste og bedste veninde har lige ringet og fortalt at hun skal giftes til sommer! blev super lykkelig på hendes vejne.

men nu tænker jeg. pis! hvad så med baby? til den tid er hun højest 2 måneder.

hvad gør jeg/vi som forældre? har total nedtur på, jeg vil med!!!

håber meget at der er nogen der kan give lidt indput...

på forhånd tak maja

Hejsa.

vi var til bryllup ved nogle venner og havde vores søn på tre måneder med. Det gik bare godt, Han sov og spiste og sov sov sov.... Vi fik lov at stille barnevognen i et lokale bag køkkenet og alligevel tæt på hvor vi var. Jeg kunne så kigge til ham ind imellem, og amme i fred. Vi var blandt de sidste der tog hjem omkring halv tre, så det var vellykket Jeg frygtede godt nok at han ville vågne da vi kom hjem, men han var rigtig sød ved sine forældre, og sov sødt resten af natten. Vi var de eneste der blev invteret med barn, da jeg ammede endnu. Jeg synes du skal snakke med din veninde, og jeg er sikker på at I finder en god løsning. Så glæd dig til et godt bryllup

Anmeld

27. marts 2010

Ansemusen

Jeg er af den holdning, at babyer som stadig bliver ammet er selvskrevne! Dem kan man ikke tillade sig at udelukke fra en fest, hvis forældrene ikke ønsker at så lille et barn skal passes. Er jo også lidt et problem hvis moren ammer. Ville altid tillade at andre tog deres spædbarn med, det kan da ikke irritere nogen, og som mange skriver, sover de fleste spædbørn ganske meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.