baby med til fest???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.752 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

majaeng

hej alle

nu er det første gang jeg våger mig herind, men håber selvfølgelig på et par konstruktive svar

min ældeste og bedste veninde har lige ringet og fortalt at hun skal giftes til sommer! blev super lykkelig på hendes vejne.

men nu tænker jeg. pis! hvad så med baby? til den tid er hun højest 2 måneder.

hvad gør jeg/vi som forældre? har total nedtur på, jeg vil med!!!

håber meget at der er nogen der kan give lidt indput...

på forhånd tak maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Malene76

Hej..

Jeg skal også giftes til sommer og en af mine ældste veninder har på det tidspunkt en lille pige på godt en måned. De tager lillepigen med og er så med til festen på babys præmisser. De to andre børn de har, har været helt vildt nemme, så det går nok. Jeg synes da bestemt at du skal tage med og så tage den derfra... Er det slet ikke til at få babyen til at være rolig og veltilpas og du selv mistrives der, så tag tidligt hjem. Men jeg synes klart du skal give det en chance. Snak evt. med din veninde om din bekymring.

MVH Malene

Anmeld

26. marts 2010

Lone Jakobsen

Malene76 skriver:

Hej..

Jeg skal også giftes til sommer og en af mine ældste veninder har på det tidspunkt en lille pige på godt en måned. De tager lillepigen med og er så med til festen på babys præmisser. De to andre børn de har, har været helt vildt nemme, så det går nok. Jeg synes da bestemt at du skal tage med og så tage den derfra... Er det slet ikke til at få babyen til at være rolig og veltilpas og du selv mistrives der, så tag tidligt hjem. Men jeg synes klart du skal give det en chance. Snak evt. med din veninde om din bekymring.

MVH Malene

jamen ku ikke være mere enig.

Anmeld

26. marts 2010

XXSS

Hejsa, vi var til bryllup sidste år, datteren var lige omkring et halvt år og var ikke blevet passet endnu. Men det var et stort bryllup, hvor brudeparret gerne ville have en dag koncenteret om dem, det respekterede vi og fik hende passet - så kunne vi også lige få lidt enetid.. Nogle af de andre der var med til festen, gik ca. hver 2-3. time for at tage hjem og amme og kom så igen, så kunne de koncentrere sig om festen mens de var der og der var ingen "forstyrrelser". Jeg synes helt klart at man skal respektere brudeparrets ønsker og behov.

Håber du finder en god løsning.

Tanja

Anmeld

26. marts 2010

Malene76

Tanja78 skriver:

Hejsa, vi var til bryllup sidste år, datteren var lige omkring et halvt år og var ikke blevet passet endnu. Men det var et stort bryllup, hvor brudeparret gerne ville have en dag koncenteret om dem, det respekterede vi og fik hende passet - så kunne vi også lige få lidt enetid.. Nogle af de andre der var med til festen, gik ca. hver 2-3. time for at tage hjem og amme og kom så igen, så kunne de koncentrere sig om festen mens de var der og der var ingen "forstyrrelser". Jeg synes helt klart at man skal respektere brudeparrets ønsker og behov.

Håber du finder en god løsning.

Tanja

Vi har også børnefrit bryllup men når der er babyer som ikke kan undvære sine forældre så er de velkomne.

MVH Malene

Anmeld

26. marts 2010

XXSS

Malene76 skriver:

Vi har også børnefrit bryllup men når der er babyer som ikke kan undvære sine forældre så er de velkomne.

MVH Malene

Dejligt , men det er desværre ikke alle der har det på samme måde..!

Tanja

Anmeld

26. marts 2010

Honningblomst

majaeng skriver:

hej alle

nu er det første gang jeg våger mig herind, men håber selvfølgelig på et par konstruktive svar

min ældeste og bedste veninde har lige ringet og fortalt at hun skal giftes til sommer! blev super lykkelig på hendes vejne.

men nu tænker jeg. pis! hvad så med baby? til den tid er hun højest 2 måneder.

hvad gør jeg/vi som forældre? har total nedtur på, jeg vil med!!!

håber meget at der er nogen der kan give lidt indput...

på forhånd tak maja

Hej og velkommen til..

Tag baby med og så kan dig og farmand på skift være ved den lille eller hvis der er en sød bedste der kan tage med og g¨tur og nusse om den lille ind imellem at du ammer. Det er intet problem men man er lidt træt..

Knus..

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

Forstår godt dine fust. Syntes du skal tage lille blob med, og få det bedste ud af det, måske blive placeret længest fra musikken,om som andre skriver, trives du ikke så tag hjem.
Der er jo forskel på om barnet er et halvt år eller 2 mdr. 2 mdr. gammel, er du og farmand jo den eneste blob har.

Undskyld udtrykket blob, det er bare alle babyer i min verden, kun ment sødt

Anmeld

26. marts 2010

Bavianis

Hvis det er et sted, hvor I skal sove og har hver Jeres hotelværelse, så kan man tage baby + bedsteforældre med, og så gå op og amme i løbet af aftenen. Det gjorde min veninde, og det fungerede fint. Bedsteforældrene hyggede på værelset med vin og TV

Anmeld

26. marts 2010

Muffinmus

hmm, de sover jo altså som regel en del når de er så små...

Vi havde selv vores tøs med til bryllup da hun var 4 mdr og det gik ok... kunne været gået lidt nemmere om aftenen og havde det ikke været fordi vi var på Sjælland var vi nok kørt hjem en anelse tidligere. Kørte kl 23.

Men der var 4 timers kørsel jo, så vi blev jo og overnattede på sjælland.

Men som udgangspunkt kan jeg ikke se et problem, du kan altid lige gå væk og amme og tage barnevognen med så der kan soves i fred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.