Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Næste gang du skal købe ind...
Køb i Holland, det er der specialkøbmanden køber sine ting ind, og prisen dernede er ca det halve
Så selvom du skal betale porto (75 kr op til 10 kg) så får du MEGET mere for dine penge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anasmor skriver: Næste gang du skal købe ind... Køb i Holland, det er der specialkøbmanden køber sine ting ind, og prisen dernede er ca det halve Så selvom du skal betale porto (75 kr op til 10 kg) så får du MEGET mere for dine penge
Har du en hjemmeside?
Super!! Det vil jeg bestemt pønse på!
Har du en foretrukken webshop?
Zafir skriver: Man skal også have noget at ønske sig til fødselsdag osv
Man skal også have noget at ønske sig til fødselsdag osv
Ja
Den er bare for tæt på til at jeg kan nå at ønske mig...
Ranarupta skriver: Ja Den er bare for tæt på til at jeg kan nå at ønske mig...
Man ka altid nå at ønske sig
Mka skriver: Har du en hjemmeside?
Her er den... Er gået ind på den side hvor din nyindkøbte roller er...
Ellers bare brug indholdsfortegnelsen i venstre side.. brug 20 min på at surfe rundt og så finder du ud af hvad de forskellige ting hedder, ellers brug google translate..
Anasmor skriver: Her er den... Er gået ind på den side hvor din nyindkøbte roller er... Ellers bare brug indholdsfortegnelsen i venstre side.. brug 20 min på at surfe rundt og så finder du ud af hvad de forskellige ting hedder, ellers brug google translate..
Har du mon glemt linket?
Ups.. fik vist ikke trykket hårdt nok
http://www.deleukstetaartenshop.nl/advanced_search_result.php?keywords=roller&osCsid=bb4fe04b220a7c82b456cbdd80fc17d9
Anasmor skriver: Ups.. fik vist ikke trykket hårdt nok http://www.deleukstetaartenshop.nl/advanced_search_result.php?keywords=roller&osCsid=bb4fe04b220a7c82b456cbdd80fc17d9
Mange tak! Det ser virkelig spændende ud!
(og er så heldig, at der er en integreret oversætter i min browser - så det er super nemt!)
Så lidt da
Så er det bare shop amok...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128