Jeg bliver fattig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.583 visninger
31 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Ranarupta

Hej kagekoner, 

Jeg har lige været ved Specialkøbmanden for første gang. Og jeg spår, at det bliver et dyrt bekendtskab...

Jeg fik købt lidt sager og skulle selvfølgelig også være med i deres kageklub, så det kostede lidt ekstra...

1200 bobs i alt  men det meste af det er udstyr og ikke råvarer

(Gruer lidt for kærestens reaktion...)

Der er 3 små pakker fondant - den store var udsolgt. En fondant-rulle, en fondant-udglatter, en pakke med 8 forskellige pastafarver, bogstavs-/tal-udstikkere, blomster-udstikkere og efeu-udstikkere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

nannanadja

hold da fest.. men så kan du klare den lidt.

hvad kostede de pastafarver-for jeg vil prøve og lave de muffins med forskelliga lag farver.. har kun prøvet amo nemme kager men nu prøver jeg

Anmeld

26. marts 2010

Jordbærpigen

Pyha ja, jeg har også siddet og kigget på deres side og fundet alt det jeg gerne vil have, men har bare ik rigtig råd i denne måned. Så det må blive efter d. 1.

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

nannanadja skriver:

hold da fest.. men så kan du klare den lidt.

hvad kostede de pastafarver-for jeg vil prøve og lave de muffins med forskelliga lag farver.. har kun prøvet amo nemme kager men nu prøver jeg

Ja, det håber jeg

De her pasta-farver er til fondanten - dvs. ikke i selve kagen. (Eller det kan da godt være, at de kan bruges dér, men der ville jeg nok selv bruge noget mere flydende noget...)
Men pakken kostede 240 kr. og skulle være drøj  

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

MissSmile26 skriver:

Pyha ja, jeg har også siddet og kigget på deres side og fundet alt det jeg gerne vil have, men har bare ik rigtig råd i denne måned. Så det må blive efter d. 1.

Nej, har også kun luft i økonomien til det pga retur-skat  

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Niiice

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

Zafir skriver:

Niiice

Ja 

Ville også gerne have haft en af de der prægningsmåtter til at lave mønster i hele fondanten, men tænkte, at jeg nok hellere liiiige måtte vente lidt

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ranarupta skriver:

Ja 

Ville også gerne have haft en af de der prægningsmåtter til at lave mønster i hele fondanten, men tænkte, at jeg nok hellere liiiige måtte vente lidt

Man skal også have noget at ønske sig til fødselsdag osv

Anmeld

26. marts 2010

Susan1978

Dejligt indkøb, du blir glad for det, jeg har også de der ting og bruger dem jo igen og igen... 

+ alt det andet jeg efterhånden har fået købt mig

Anmeld

26. marts 2010

Dot D

Ranarupta skriver:

Ja, det håber jeg

De her pasta-farver er til fondanten - dvs. ikke i selve kagen. (Eller det kan da godt være, at de kan bruges dér, men der ville jeg nok selv bruge noget mere flydende noget...)
Men pakken kostede 240 kr. og skulle være drøj  

Hejsa. du kan sagtens bruge farverne i kagedej også. Jeg lavede dåbsmuffins til en dreng, og i halvdelen af dem farvede jeg dejen lyseblå. Det er de farver du bruger til at farve dej til regnbue kager. Bare husk LIDT AD GANGEN, det farver jo godt... Jeg har efterhånden lavet en del kager og den farve jeg har brugt mest af er ikke engang halv endnu, så de rækker vildt langt. Kender godt det der med at købe ind, brugte også lige lidt flere penge i dag, hi hi hi. Et værktøjssæt til fondant måtte jeg jo eje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.