Første dag på arbejde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Nadi

var idag! Og nøj hvor var det skønt at være ude i den "virkelige" verden (passer voskne autister/udviklingshæmmede). Jeg glæder mig til imorgen, hvor jeg skal have en aftenvagt og torsdag skal jeg tilbage til min elskede føtex :P

Jeg har bare fået et rigtig godt indtryk af mit nye arbejde så det håber jeg fortsætter.

Synes det er rigtig rart at jeg er startet igen, for der har bare manglet struktur i hverdagen hjemme hos os. Så det bliver dejligt at der kommer lidt mere styr på tingene.

Og så må jeg virkelig også få taget mig sammen til at ansøge om at komme på sygeplejerskolen. Men nu er alle dokumenterne også på plads, så skal bare have fundet en printer og så håber jeg at kunne starte på sygeplejerskolen til september :)

Lige en lille update herfra (H)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Rasmine

Fortæl fortæl, er nysgerrig!
:)

Anmeld

27. maj 2008

Nadi

Hehe :D Tænkte jeg nok!!

Men ja, jeg startede min dagvagt kl 6.45 imorges, GAAAB! Men min dag gik ud på at beboerene skulle vækkes, i bad, have tøj på, have morgenmad. Så gik jeg en tur med en af dem, og så tog han i skoven. Jeg hentede så grene/brænde sammen med to andre beboere, fik frokost og så havde jeg fri. Dagen er bare gået rigtig hurtig så det er jo kun positivt. Og jeg har ikke fået et par på hovedet idag :) Selvom den ene af de to jeg var sammen med syntes jeg var noget åndssvag da han så mig. Men efter han havde set mig an fik jeg da to krammere! Ellers er det vist ikke så meget andet at fortælle, men spørg endelig hvis jeg har glemt noget (?)

Anmeld

27. maj 2008

Rasmine

Uha, pas på med de krammere. Det tager bare overhånd. Taler af erfaring. :$

Anmeld

27. maj 2008

bette

hvor dejligt altså..
godt du ik fik nogen slag i denne omgang... puha jeg tror jeg ville være nervøs for det hele tiden..
herligt med en bette krammer eller 2.. hehe

jeg venter en opringning fra min nye chef.. skal høre ham om det er okay jeg går tidligere den første uge..og så har fri om torsdagen.. pga. min dp holder fri..

Anmeld

27. maj 2008

Nadi

Mebach skriver:

Uha, pas på med de krammere. Det tager bare overhånd. Taler af erfaring. :$

Han må max få to pr vagt, så det skal jeg nok holde styr på. Men tak for tippet ;)

Anmeld

28. maj 2008

Ny mor

Dejligt for dig - og jer ;)!!
Pøj, pøj med ansøgningen ;)
knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.