Dagens kageproduktion (incl. billedspam :) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Loa

Wow en flot påskekage

Virkelig sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Diana...

Anja Dahl skriver:

Pyha nu er jeg ved at være godt brugt efter 14 timer i køkkenet i fuld sving med kagefremstilling stort set uden pauser....tror jeg er lidt overtræt endda !

Min mellemste datter skal ha kage med i morgen til hele 0. årgang på skolen + lærer og dus personalet. Jeg har lavet 70 store (ca. 1 dl. pr. stk.) påske cakepops til ungerne. De sku forstille kyllinger og påskeæg men de er slet ik på nogen måde blevet fine og glatte som dem jeg har set billeder af ....men hva Alberte syns de var viiildt flotte (selvom jeg har lidt svært ved at se det pæne i dem ).

Til lærene har jeg lavet en påske/forårskage med 2 chokoladekagebunde og 1 drømmekagebund, 1 lage marabou-daimcreme og 1 lag hindbær mousse. Der er chokoladekage inde i træet (og ja det er skævt....men med vilje). Jeg prøvede noget nyt...at smøre op med creamcheese frosting.....det gør jeg ALDRIG mer! Det var virklig elendigt at smøre op med da det bare slet ik stivner den mindste lille bitte smule....så det var første, eneste og sidste gang jeg har gjort det!!! Så det er altså også grunden til at den ikke er fantastisk pænt glattet ud ned af siderne!

Hold da K... hvor er den bare flot det da helt vild.

Anmeld

26. marts 2010

AnnePedersen

super flotte kager.

den der marabou-daimcreme har du en opskrift på den????

Anmeld

26. marts 2010

Gellan

26. marts 2010

Mira0911

Kanon flot!!!

Anmeld

26. marts 2010

propogberta

AnnePedersen skriver:

super flotte kager.

den der marabou-daimcreme har du en opskrift på den????

Tak for det!

Ja det har jeg da. Du smelter 200g marabou med daim i ½l fløde sætter det på køl i 8 timer og så pisker du det langsomt til skum! Og det er bare GUF!!!!

Anmeld

26. marts 2010

Nullemor

hvor er det bare Imponerende lavet... og har du set et træ der var glat i strukturen????? har jeg ikke...  syntes det er sejt lavet..

har selv tænkt at ville lave en træstup en gang, men hvor jeg skulle bære mig ad viste jeg ikke.. så kommer nok til at låne din ide lidt...

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Hold da kæft de er flotte Mums.

K.h. Linda

Anmeld

27. marts 2010

propogberta

Tak ska i ha

Nullemor...du låner bare alt det du vil

Anmeld

27. marts 2010

Lady Marion <3

Anja Dahl skriver:

Pyha nu er jeg ved at være godt brugt efter 14 timer i køkkenet i fuld sving med kagefremstilling stort set uden pauser....tror jeg er lidt overtræt endda !

Min mellemste datter skal ha kage med i morgen til hele 0. årgang på skolen + lærer og dus personalet. Jeg har lavet 70 store (ca. 1 dl. pr. stk.) påske cakepops til ungerne. De sku forstille kyllinger og påskeæg men de er slet ik på nogen måde blevet fine og glatte som dem jeg har set billeder af ....men hva Alberte syns de var viiildt flotte (selvom jeg har lidt svært ved at se det pæne i dem ).

Til lærene har jeg lavet en påske/forårskage med 2 chokoladekagebunde og 1 drømmekagebund, 1 lage marabou-daimcreme og 1 lag hindbær mousse. Der er chokoladekage inde i træet (og ja det er skævt....men med vilje). Jeg prøvede noget nyt...at smøre op med creamcheese frosting.....det gør jeg ALDRIG mer! Det var virklig elendigt at smøre op med da det bare slet ik stivner den mindste lille bitte smule....så det var første, eneste og sidste gang jeg har gjort det!!! Så det er altså også grunden til at den ikke er fantastisk pænt glattet ud ned af siderne!

Gal ,, sker der lige for dig   Hvor er du overskudsagtig og hvor er de dog flotte ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.