Dagens kageproduktion (incl. billedspam :) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

propogberta

Pyha nu er jeg ved at være godt brugt efter 14 timer i køkkenet i fuld sving med kagefremstilling stort set uden pauser....tror jeg er lidt overtræt endda !

Min mellemste datter skal ha kage med i morgen til hele 0. årgang på skolen + lærer og dus personalet. Jeg har lavet 70 store (ca. 1 dl. pr. stk.) påske cakepops til ungerne. De sku forstille kyllinger og påskeæg men de er slet ik på nogen måde blevet fine og glatte som dem jeg har set billeder af ....men hva Alberte syns de var viiildt flotte (selvom jeg har lidt svært ved at se det pæne i dem ).

Til lærene har jeg lavet en påske/forårskage med 2 chokoladekagebunde og 1 drømmekagebund, 1 lage marabou-daimcreme og 1 lag hindbær mousse. Der er chokoladekage inde i træet (og ja det er skævt....men med vilje). Jeg prøvede noget nyt...at smøre op med creamcheese frosting.....det gør jeg ALDRIG mer! Det var virklig elendigt at smøre op med da det bare slet ik stivner den mindste lille bitte smule....så det var første, eneste og sidste gang jeg har gjort det!!! Så det er altså også grunden til at den ikke er fantastisk pænt glattet ud ned af siderne!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

4kløver

Giver din datter ret.. de er da skide flotte..

Anmeld

25. marts 2010

E.T

Super flot påskekage

Anmeld

25. marts 2010

3rollinger

Kyllingerne er da rigtig flotte. Og at de ikke er glatte kan da bare vaere en effekt for at vise der er fjer.

Og kagen er ogsaa ret imponerende. Den bliver laerene da virkelig vilde med. Isaer fordi den lyder ret laekker

Anmeld

25. marts 2010

E.T

Tænkte at jeg også ville ligge lidt ind, af det jeg har lavet her til aften

Den er til min mands pokeraften med drengene i morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anja Dahl skriver:

Pyha nu er jeg ved at være godt brugt efter 14 timer i køkkenet i fuld sving med kagefremstilling stort set uden pauser....tror jeg er lidt overtræt endda !

Min mellemste datter skal ha kage med i morgen til hele 0. årgang på skolen + lærer og dus personalet. Jeg har lavet 70 store (ca. 1 dl. pr. stk.) påske cakepops til ungerne. De sku forstille kyllinger og påskeæg men de er slet ik på nogen måde blevet fine og glatte som dem jeg har set billeder af ....men hva Alberte syns de var viiildt flotte (selvom jeg har lidt svært ved at se det pæne i dem ).

Til lærene har jeg lavet en påske/forårskage med 2 chokoladekagebunde og 1 drømmekagebund, 1 lage marabou-daimcreme og 1 lag hindbær mousse. Der er chokoladekage inde i træet (og ja det er skævt....men med vilje). Jeg prøvede noget nyt...at smøre op med creamcheese frosting.....det gør jeg ALDRIG mer! Det var virklig elendigt at smøre op med da det bare slet ik stivner den mindste lille bitte smule....så det var første, eneste og sidste gang jeg har gjort det!!! Så det er altså også grunden til at den ikke er fantastisk pænt glattet ud ned af siderne!

WOW

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

De er bare feeeeeeeede Det er virkelig det emd at få den gode idé Også bare køre derudaf...

Sejt Og du er ret god til at modelere..

Anmeld

26. marts 2010

propogberta

Tak ska i ha! Nu håber jeg bare de vækker lige så stor glæde hos alle de andr unger som hos Alberte her om en lille time når de skal afleveres!

Og så ska jeg ellers hjem og fortsætte arbejdet med en kage til 25 pers. der skal bruges i aften og bage bunde til en dåbskage til 50 pers. der ska bruges søndag...og så trænger jeg vist til en kagepause!

Anmeld

26. marts 2010

FruEllingsen

Synes godt at du kan være rigtig stolt af dig selv. det er jo mega flot Kan godt forstå at din datter er helt vild med dem du er jo ginial

Anmeld

26. marts 2010

propogberta

Tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.