Pyha nu er jeg ved at være godt brugt efter 14 timer i køkkenet i fuld sving med kagefremstilling stort set uden pauser....tror jeg er lidt overtræt endda
!
Min mellemste datter skal ha kage med i morgen til hele 0. årgang på skolen + lærer og dus personalet. Jeg har lavet 70 store (ca. 1 dl. pr. stk.) påske cakepops til ungerne. De sku forstille kyllinger og påskeæg men de er slet ik på nogen måde blevet fine og glatte som dem jeg har set billeder af ....men hva Alberte syns de var viiildt flotte (selvom jeg har lidt svært ved at se det pæne i dem
).
Til lærene har jeg lavet en påske/forårskage med 2 chokoladekagebunde og 1 drømmekagebund, 1 lage marabou-daimcreme og 1 lag hindbær mousse. Der er chokoladekage inde i træet (og ja det er skævt....men med vilje
). Jeg prøvede noget nyt...at smøre op med creamcheese frosting.....det gør jeg ALDRIG mer
! Det var virklig elendigt at smøre op med da det bare slet ik stivner den mindste lille bitte smule....så det var første, eneste og sidste gang jeg har gjort det!!! Så det er altså også grunden til at den ikke er fantastisk pænt glattet ud ned af siderne
!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld