Tror i disse kunne sælges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Majbriteriksen

Hvor er i bare søde alle sammen, det kan da godt være at jeg må tråde maskinen og i gang. Tror jeg tager i stof og stil i morgen og køber alt hvad der hedder børnestof

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Majbriteriksen

Nea85 skriver:

De er rigtig fine! Ved ikke lige med priser, men jeg mener helt bestemt godt at du vil kunne sælge dem. Må man være så fræk at spørge hvor du har købt det brune og lyseblå stof til tærklæde-hagesmækkene?

Hilsen Nea85

Ja det må du da gerne. Stoffet er købt i pandoro-hobby i Aalborg storcenter, det koster 100 kr m.

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Jeg ville da hellere end gerne give 25 kr. for sådan en fin savlesmæk. Sælger du nogen?

K.h. Linda

Anmeld

26. marts 2010

Cris

De er meget søde! Men hvad er de lavet af på undersiden? Fleece? Jeg kunne sagtens købe så nogle. Jeg købte faktisk nogle hjemmesyede savlesmække i trendsales til 20kr, tror jeg. Jeg er glad, for de er anderledes end dem der findes i butikkerne. Og vi bruger dem meget for den lille savler og gylper hele tiden! hehe

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Det kan du sagtens sælge.. De er rigtig flotte...

Anmeld

26. marts 2010

Skouboe

Jeg synes de er SUPER søde - og jeg synes sagtens du kan tage 30-35 kr. stykket + porto - de er håndsyede og kvaliteten ser ud til at være i top. Samtidigt bruger du stof af ret høj kvalitet (ihvertfald til den du viser her) og det er bare ikke billigt. 

Hvis du ikke allerede bruger fleece på bagsiden, kan jeg varmt anbefale det (jeg syr også selv savlesmække til min datter) og det gør at de ikke bliver helt så kolde og klamme når de er savlet igennem (nogle børn savler RIGTIGT meget - herhjemme holder en savlesmæk max 20 minutter før den er gennemblødt...).

Et andet råd hvis du vil sælge dem er at sætte 2 trykknapper i nakken med 1½-2 cm imellem, så sidder de bedre på flere forskellige børn, hvilket giver dig flere tilfredse kunder

Held og lykke med det

Anmeld

26. marts 2010

Maise

SUPER flotte, laver du til piger?? så køber jeg gerne.

prisforslag m. motiv 25 pr. stk pp for savlesmækker

Det er dem jeg er interreseret i ??

KH Maise

Anmeld

31. marts 2010

Urz

Jeg tror de vil gå som varmt brød...

Jeg køber i hvert fald gerne et par stykker :-)

Jeg er vild med den brune savlesmæk, nu ved jeg endnu ikke hvad jeg venter mig, men til den tid vil jeg meget gerne bestille nogen hvis altså du sælger ud af dem?

Venlige hilsner fra Ursula

Anmeld

31. marts 2010

Diana...

Hvor er de fede får jeg en dreng næste gang skal jeg helt sikket havde nogen. 

Jeg ville os sige 20-30,- 

Anmeld

4. april 2010

MinWilliam

Hvor er de super fede

Jeg køber helt sikkert også nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.