Tror i disse kunne sælges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Majbriteriksen

Som overskriften lyder vil jeg gerne vide om i tror der er salg i hjemmelavede hagesmækker og hvis ja hvad kan man så "tillade" sig at tage for dem, evt. flere for en pris? Det er bare en lille hyggeting som en veninde og jeg fandt på i dag og vi nød at sidde og sy og klippe. Det er ikke fordi vi skal tjene en masse, men bare holde vores udgifter hjemme og evt. en lille smule for "ulejligheden"

Savlesmækkerne er med "fald" så det ligner et tørklæde og de store er på størrelse med Gaia og ko´s store hagesmækker. Begge slags er lavet så der ikke kan trække savl og Mad/væske igennem.

De skal selvfølgelig laves i mange forskellige slags stof, både pige og drengstof.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Sulajma

Sagtens !

Jeg ville nok tage 40-50,- for dem. + porto, hvis nogen skal sendes.

De er super flotte og den med bilerne på er bare for sej!

Anmeld

25. marts 2010

Michael healer

Ja da, de vil da sagtens kunne sælges, men det kommer selvfølgelig også an på prisen ?

flot arbejde

mvh Michael

Anmeld

25. marts 2010

millesofie

Jeg skal jo svare ærligt

jeg ville gerne give max 25-30 kr for en men en pakke på tre eller 2små + 1stor til 50kr ville også være sjov

de koster normalt 20 kr i ensfarvet der hvor jeg køber dem og dine er jo vildt flotte lavet så jeg synes bestemt der er salg i dem bare pas på du ikke kommer til at tage for meget for dem

PS jeg er vild med den brune

Anmeld

25. marts 2010

millesofie

undskyld jeg mente en pakke med tre til 60 kr selvfølgelig

Anmeld

25. marts 2010

otlitrom

Jeg ville ret sikkert købe dem. Kan godt lide at have noget, som ikke alle andre har. Men jeg mangler en baby De er rigtig smarte, dem der ligner tørklæder. Pris er jeg ikke  helt sikker på. 50 kr måske? plus porto selvfølgelig. Du skal have dine omkostninger dækket.

Anmeld

25. marts 2010

L.J.L

Majbriteriksen skriver:

Som overskriften lyder vil jeg gerne vide om i tror der er salg i hjemmelavede hagesmækker og hvis ja hvad kan man så "tillade" sig at tage for dem, evt. flere for en pris? Det er bare en lille hyggeting som en veninde og jeg fandt på i dag og vi nød at sidde og sy og klippe. Det er ikke fordi vi skal tjene en masse, men bare holde vores udgifter hjemme og evt. en lille smule for "ulejligheden"

Savlesmækkerne er med "fald" så det ligner et tørklæde og de store er på størrelse med Gaia og ko´s store hagesmækker. Begge slags er lavet så der ikke kan trække savl og Mad/væske igennem.

De skal selvfølgelig laves i mange forskellige slags stof, både pige og drengstof.

Jeg synes de er super flotte, især savlesmækkene

Du ville sagtens kunne sige 40kr for savlesmækkene og 60 for spisesmækkene.

Jeg er gerne din første kunde på to savlesmække hvis det er?

Anmeld

25. marts 2010

Kløver

millesofie skriver:

Jeg skal jo svare ærligt

jeg ville gerne give max 25-30 kr for en men en pakke på tre eller 2små + 1stor til 50kr ville også være sjov

de koster normalt 20 kr i ensfarvet der hvor jeg køber dem og dine er jo vildt flotte lavet så jeg synes bestemt der er salg i dem bare pas på du ikke kommer til at tage for meget for dem

PS jeg er vild med den brune

jeg er også vild med den brune, og er enig i priserne, synes også omkring de 25-30 kr er ok måske 20-25 for de små og 25-30 for de store, og synes også pakkeløsningen er en sød idé

Anmeld

25. marts 2010

Misjelle

Jeg synes de er rigtig fine savlesmækkene og kunne sagtens finde på at købe dem. Jeg ville dog ikke give mere end 20,- + porto. Det er i alt fald hvad jeg plejer at betale når jeg køber over TS. og det er uanset om de er mønstrede eller ensfarvede.

Rigtig flot arbejde og fedt valg af stof

Michelle

Anmeld

25. marts 2010

Nea85

De er rigtig fine! Ved ikke lige med priser, men jeg mener helt bestemt godt at du vil kunne sælge dem. Må man være så fræk at spørge hvor du har købt det brune og lyseblå stof til tærklæde-hagesmækkene?

Hilsen Nea85

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.