Sove hos fremmede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Honningblomst

Ja, ikke...? det er præcis sådan jeg tænker...han kan hentes når han vil og hvis han vil..

Jeanne skriver:

Nej man kan ikke blive hys når det gælder sådan noget Sendf ham afsted med mobilen og besked om at du vil hente ham 24-7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

JustAnotherName

Nå, piger...har brug for at høre hvad I ville gøre?

Min mellemste søn har for første gang i sit live fået en rigtig bedsteven...altså VIRKELIG bedste ven så skønt. De har leget sammen de sidste tre dage og i morgen skal de sove her hos os.

Jeg har så lige snakket med vennes far der ville høre om min søn ville i somerhus med hans ven og dennes bedsteforældre i to dage...jeg synes jo det er super sødt af dem og tænker at dette er en super mulighed for en god oplevelse med sin allerbedste ven....men, nu sidder jeg her og tænker om det måske ikke er godt at lade ham tage med fremmede mennesker...omvendt så kan man jo også pakke sine unger ind så det ender med de slet ikke lever eller oplever.

Hvad mener I...havde I sendt jeres barn afsted eller sagt nej tak på barnest vegne? Min søn vil meget gerne med selvom han ikke plejer at være så vild med at sove ude.

Knus.

Hvor gammel er din mellemste søn? Og hvor langt væk hjemmefra er det?
Dét synes jeg har lidt at sige.... 

Anmeld

25. marts 2010

oo

er det den af drengene der tidligere har haft meget svært ved at sove ude fx på lejrskole osv? for så synes jeg da at det er en enormt positiv udvikling, at han pludselig selv ytrer ønske om at prøve. han er jo ikke dum, din dreng, så det er vel også et udtryk for at han føler sig tryg med de her mennesker. jeg ville lade ham tage afsted, helt klart

Anmeld

25. marts 2010

Ansemusen

Jeg har stemt 'Andet', da jeg mener det afhænger af barnerts alder. Og så ville jeg helt sikkert lige tale med disse fremmede mennesker inden jeg sendte min søn afsted. Evt. aflevere ham så jeg lige kunne møde dem ansigt til ansigt!

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jo ikke sådan fremmede på den måde... Jeg ville da lade ham tage afsted. det var da VERDENS bedste, da man selv var lille og var på weekend i venindes farmors sommerhus!! YAY...

Så afsi afsted!!

Anmeld

26. marts 2010

Honningblomst

JustAnotherName skriver:

Hvor gammel er din mellemste søn? Og hvor langt væk hjemmefra er det?
Dét synes jeg har lidt at sige.... 

Han er 7 år...

Anmeld

26. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

er det den af drengene der tidligere har haft meget svært ved at sove ude fx på lejrskole osv? for så synes jeg da at det er en enormt positiv udvikling, at han pludselig selv ytrer ønske om at prøve. han er jo ikke dum, din dreng, så det er vel også et udtryk for at han føler sig tryg med de her mennesker. jeg ville lade ham tage afsted, helt klart

Nej, det er ikke Jeppe, men Bertram har også haft det svært med at sove ude og er egentlig heller ikke sikker på han vil når det kommer til aften og sovetid, men jeg opmuntrer dem altid, fordi jeg tror på det giver dem en succesoplevelse når de opdager at de kan. Bertram har sovet ude hos venner, så han kan godt...

Knus..

Anmeld

26. marts 2010

BinaMor

jeg havde sendt ham afsted nu da han er så gammel

Anmeld

26. marts 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

jeg havde sendt ham afsted nu da han er så gammel

Ville aldrig sende børn under skolealderen på ferie hos andre end bedsterne.. men derfor tænker jeg lidt på det er mennesker han aldrig har mødt..

Anmeld

26. marts 2010

Honningblomst

Tak for alle svar...jeg holder fast på min første indskydelse og lader ham tage afsted...tror han glæder sig rigtig meget og så glæder jeg mig også til at invitere Bertrams ven med når vi skal på ferie en dag..

Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.