Sove hos fremmede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg havde...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.436 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Honningblomst

Nå, piger...har brug for at høre hvad I ville gøre?

Min mellemste søn har for første gang i sit live fået en rigtig bedsteven...altså VIRKELIG bedste ven så skønt. De har leget sammen de sidste tre dage og i morgen skal de sove her hos os.

Jeg har så lige snakket med vennes far der ville høre om min søn ville i somerhus med hans ven og dennes bedsteforældre i to dage...jeg synes jo det er super sødt af dem og tænker at dette er en super mulighed for en god oplevelse med sin allerbedste ven....men, nu sidder jeg her og tænker om det måske ikke er godt at lade ham tage med fremmede mennesker...omvendt så kan man jo også pakke sine unger ind så det ender med de slet ikke lever eller oplever.

Hvad mener I...havde I sendt jeres barn afsted eller sagt nej tak på barnest vegne? Min søn vil meget gerne med selvom han ikke plejer at være så vild med at sove ude.

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvornår skal de afsted? For måske du kan tage på visit med sønnen inden

Anmeld

25. marts 2010

Honningblomst

Jeanne skriver:

Hvornår skal de afsted? For måske du kan tage på visit med sønnen inden

De skal afsted onsdag til fredag eller lørdag...Han har endnu ikke leget hos vennen og det er jo bedsteforældrene de skal med...så tror det bliver lidt svært..

Anmeld

25. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

De skal afsted onsdag til fredag eller lørdag...Han har endnu ikke leget hos vennen og det er jo bedsteforældrene de skal med...så tror det bliver lidt svært..

Hvad siger han selv? Og er det meget langt væk? Jeg tror nok jeg ville lade ham tage med.

Anmeld

25. marts 2010

Honningblomst

- skriver:

Ville møde dem til en hyggelig aften (hele familien) og så hvis alt gik vel sende ham med...

Jeg kan jo ikke mødes med bedsteforældrene til en legekammerat...har mødt vennes far og han er super flink, virkelig rar mand og vennen er den skønneste dejligste dreng. Det er allerede onsdag de skal afsted...og tænkte jo bare at han skulle med hvis han ville og ville da selv ønske at vennen en dag kunne tage med Bertram i sommerhus med mine forældre.

Anmeld

25. marts 2010

Honningblomst

Jeanne skriver:

Hvad siger han selv? Og er det meget langt væk? Jeg tror nok jeg ville lade ham tage med.

Ja, det er det jeg også tænker....han vil gerne selv og skulle han ville hjem, så kan jeg hente ham..det er nede ved Møns klint og så får han bare sin mobil med.

Men man er sgu blevet så hys med sådan noget og nu falder jeg selv i det...er sgu egentlig fjollet, ikke?

Anmeld

25. marts 2010

Sulajma

Hvor gammel er din søn?

Jeg havde sendt min søn afsted, helt sikkert!
Drenge er drenge, og det kommer self. an på hvordan barnet er, men drenge er somregel bedre til at komme ud og sove ved 'fremmede', end piger er.

Som lille havde jeg meget hjemve, også selvom jeg sov ved min kusine, som jeg er meget tæt med - så det er meget forskelligt.

Anmeld

25. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Ja, det er det jeg også tænker....han vil gerne selv og skulle han ville hjem, så kan jeg hente ham..det er nede ved Møns klint og så får han bare sin mobil med.

Men man er sgu blevet så hys med sådan noget og nu falder jeg selv i det...er sgu egentlig fjollet, ikke?

Nej man kan ikke blive hys når det gælder sådan noget Sendf ham afsted med mobilen og besked om at du vil hente ham 24-7

Anmeld

25. marts 2010

Honningblomst

Jeanne skriver:

Nej man kan ikke blive hys når det gælder sådan noget Sendf ham afsted med mobilen og besked om at du vil hente ham 24-7

Ja, ikke...? det er præcis sådan jeg tænker...han kan hentes når han vil og hvis han vil..

Anmeld

25. marts 2010

Lady Marion <3

Afsted med ham , det ville jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.