dempsie skriver:
Jeg mangler nok kvinden som ikke fik sin vilje... forstå mig ret da jeg er af den overbevisning at han ikke giver sig på det her punkt... Jeg har været gennem de to hårdeste graviditer, men skønne fødsler og super nemme børn. Jeg vil bare opleve følelsen igen , men han mener jeg må få en anden hobby. Og jeg kan jo godt forstå hans pointer, men det er sku så svært med de følelser ... nu sover de jo begge og er nemme så hvorfor sætte sig selv tilbage .. men jeg tror han ser begrænsningerne og jeg ser glæderne ... Jeg mangler bare løsningen til hvordan jeg får lukket min "børnekuffert" da den kun skal have to rum 
Jeg har selv to små børn, en på tre og en på et år og er temmelig sikker på jeg ikke skal have flere...... For HOLD DA OP et arbejde det er. Min mand og mig har jo stort set ingen tid til os selv eller hinanden og det savner jeg altså.
Forstå mig ret, jeg ELSKER mine børn over alt på jorden, men som det ser ud lige nu skal jeg ikke have flere - Min pointe er at jeg nok godt forstår din mand. Men altså ved du hvad tiden gør meget, det ved jeg den vil gøre for mig, kan ikke sige at jeg ALDRIG skal have flere børn, men med så små børn, som I også har, er det altså svært at se hvor nummer 3 skal presses ind.
Mit råd, vent lidt og se, om nogle år kan det jo være I alligevel får en efternøler. Du er jo ung og kan få børn mange år endnu. Lad være med at tænk "Jeg skal aldrig have flere børn
" for så bliver man først trist. Hvis du spørger din mand om I måske engang skal have en efternøler, så kan det jo være han siger måske
Og det er næsten det samme som ja
Skal lige høre, hvilke børn har I? Samme køn eller en af hver????
Anmeld