Nr. 3 jeg vil han vil ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.378 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

dempsie

Hjææææælp.. min mand vil ikke have nr. 3 og min mave brænder indvendigt efter det.

Vi har en dreng på 5 år snart 6 og en pige på 2 .

Han synes to er rigeligt og jeg er bare så forvirret og kan ikke finde afklaring med, der ikke skal være en baby i min mave mere. Men jeg bliver jo også nød til at respektere min mands ønske.

Har I nogle erfaringer I vil dele med mig så jeg kan komme videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Tdittmann

vi har to piger på 5 og 7 år og min mand havde også sagt at han synes ikke at vi havde ressourcer/tid til at have et 3. barn. Men da jeg så sagde at så måtte han steriliseres (jeg kan ikke tåle P-piller og andre homonpræventive stoffer), synes han alligevel at det var en for endelig beslutning og sagde at så måtte vi se tiden an og nu venter vi barn nr. 3 her til maj, og han glæder sig helt vildt!

jeg havde ligesom dig rigtig svært ved at forholde mig til at der ikke skulle komme flere børn.

Håber I finder en løsning 

Knus Tanja (33+1)

Anmeld

25. marts 2010

dempsie

hej Tanja

Tak for dit svar ... jeg er glad for I nu venter nr. 3 og vil overveje at se tiden lidt an.. men han taler nemlig om at bliver steraliseret så jeg ikke behøver gå og tænke mere over det

Anmeld

25. marts 2010

Lady Marion <3

dempsie skriver:

hej Tanja

Tak for dit svar ... jeg er glad for I nu venter nr. 3 og vil overveje at se tiden lidt an.. men han taler nemlig om at bliver steraliseret så jeg ikke behøver gå og tænke mere over det

Øv øv sikke en lorte situation   Jeg kan så godt sætte mig ind i hvordan du føler ,, Har selv næsten været der ...  Har 2 børn fra forrige ægteskab som er store , Mødte drømmemanden for 4 år siden som ikke havde børn og som ikke ønskede sig børn .. Pludselig blev jeg så skruk og følte nærmest jeg ikke kunne leve uden at skulle prøve det igen   Jeg tiggede og plagede også fordi jeg var sikker på han ville blive jordens bedste far   Det blev han , vores søn er snart 1 år og min kærste snakker om han skal have en lillebror el. søster på et tidspunkt   Ikke helt samme historie , for ved ikke hvad du skal gøre ved din mand  Men mere for at fortælle jeg kender følelsen ..  Håber han giver sig .

Anmeld

25. marts 2010

dempsie

Jeg mangler nok kvinden som ikke fik sin vilje... forstå mig ret da jeg er af den overbevisning at han ikke giver sig på det her punkt... Jeg har været gennem de to hårdeste graviditer, men skønne fødsler og super nemme børn. Jeg vil bare opleve følelsen igen , men han mener jeg må få en anden hobby. Og jeg kan jo godt forstå hans pointer, men det er sku så svært med de følelser ... nu sover de jo begge og er nemme så hvorfor sætte sig selv tilbage .. men jeg tror han ser begrænsningerne og jeg ser glæderne ... Jeg mangler bare løsningen til hvordan jeg får lukket min "børnekuffert" da den kun skal have to rum

Anmeld

25. marts 2010

Kb

dempsie skriver:

Jeg mangler nok kvinden som ikke fik sin vilje... forstå mig ret da jeg er af den overbevisning at han ikke giver sig på det her punkt... Jeg har været gennem de to hårdeste graviditer, men skønne fødsler og super nemme børn. Jeg vil bare opleve følelsen igen , men han mener jeg må få en anden hobby. Og jeg kan jo godt forstå hans pointer, men det er sku så svært med de følelser ... nu sover de jo begge og er nemme så hvorfor sætte sig selv tilbage .. men jeg tror han ser begrænsningerne og jeg ser glæderne ... Jeg mangler bare løsningen til hvordan jeg får lukket min "børnekuffert" da den kun skal have to rum

Jeg har selv to små børn, en på tre og en på et år og er temmelig sikker på jeg ikke skal have flere...... For HOLD DA OP et arbejde det er. Min mand og mig har jo stort set ingen tid til os selv eller hinanden og det savner jeg altså.

Forstå mig ret, jeg ELSKER mine børn over alt på jorden, men som det ser ud lige nu skal jeg ikke have flere - Min pointe er at jeg nok godt forstår din mand. Men altså ved du hvad tiden gør meget, det ved jeg den vil gøre for mig, kan ikke sige at jeg ALDRIG skal have flere børn, men med så små børn, som I også har, er det altså svært at se hvor nummer 3 skal presses ind.

Mit råd, vent lidt og se, om nogle år kan det jo være I alligevel får en efternøler. Du er jo ung og kan få børn mange år endnu. Lad være med at tænk "Jeg skal aldrig have flere børn" for så bliver man først trist. Hvis du spørger din mand om I måske engang skal have en efternøler, så kan det jo være han siger måske Og det er næsten det samme som ja

Skal lige høre, hvilke børn har I? Samme køn eller en af hver????

Anmeld

25. marts 2010

Michael healer

dempsie skriver:

Hjææææælp.. min mand vil ikke have nr. 3 og min mave brænder indvendigt efter det.

Vi har en dreng på 5 år snart 6 og en pige på 2 .

Han synes to er rigeligt og jeg er bare så forvirret og kan ikke finde afklaring med, der ikke skal være en baby i min mave mere. Men jeg bliver jo også nød til at respektere min mands ønske.

Har I nogle erfaringer I vil dele med mig så jeg kan komme videre

Hej
denne tekst er skrevet på mobil så håber du bære over hvis der er for mange fejl
altså kan ikke helt se hvilke ting han påpeger der er grunden til han ikke vil have nummer 3 ?
Du kan jo påpege i kan stadigvæk være i en almindelig bil . Han vil være med til at gøre dig så glad ved at støtte op om det . Få ham til at vende den 180 grader og se det fra dit sidde .
Ja det var lige nogle bud ved ikke om de kunne bruges
mvh. Michael

Anmeld

25. marts 2010

Kb

Kb skriver:

Jeg har selv to små børn, en på tre og en på et år og er temmelig sikker på jeg ikke skal have flere...... For HOLD DA OP et arbejde det er. Min mand og mig har jo stort set ingen tid til os selv eller hinanden og det savner jeg altså.

Forstå mig ret, jeg ELSKER mine børn over alt på jorden, men som det ser ud lige nu skal jeg ikke have flere - Min pointe er at jeg nok godt forstår din mand. Men altså ved du hvad tiden gør meget, det ved jeg den vil gøre for mig, kan ikke sige at jeg ALDRIG skal have flere børn, men med så små børn, som I også har, er det altså svært at se hvor nummer 3 skal presses ind.

Mit råd, vent lidt og se, om nogle år kan det jo være I alligevel får en efternøler. Du er jo ung og kan få børn mange år endnu. Lad være med at tænk "Jeg skal aldrig have flere børn" for så bliver man først trist. Hvis du spørger din mand om I måske engang skal have en efternøler, så kan det jo være han siger måske Og det er næsten det samme som ja

Skal lige høre, hvilke børn har I? Samme køn eller en af hver????

En pige og en dreng kan jeg jo se du har skrevet....beklager 

Anmeld

25. marts 2010

Ansemusen

Man fortryder aldrig de børn man har fået, men kan let komme til at fortryde dem man aldrig fik! Så jeg vil mene, at han bør overveje det nærmere for din skyld. For når først barn nr. 3 er der, er jeg sikker på at han vil elske det over alt på jorden og være glad, men du måske aldrig rigtig vil kunne slippe tanken om barnet du aldrig fik, hvis du ikke får det.

Giver det mening?

Anmeld

25. marts 2010

Ann-

Ansemusen skriver:

Man fortryder aldrig de børn man har fået, men kan let komme til at fortryde dem man aldrig fik! Så jeg vil mene, at han bør overveje det nærmere for din skyld. For når først barn nr. 3 er der, er jeg sikker på at han vil elske det over alt på jorden og være glad, men du måske aldrig rigtig vil kunne slippe tanken om barnet du aldrig fik, hvis du ikke får det.

Giver det mening?

enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.