Nu har jeg den sq!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

N&J

gabriellasmor skriver:

min hund hedder Nikita... og den blev købt da jeg var skruk og ville have baby. heheh. navngivet efter hende agenten i  tv serien. så det kunne jeg ligeså godt have valgt. det er nemlig et supert navn.

Hehe.. det var også mig og hendes far ynglingsserie.. så det er delvis også derfor hun blev opkaldt det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Morsnarttil2?

NEJ det da sødt!! Og som du skriver både dansk og kan også "bruges" rundt om i verden..

Anmeld

18. april 2010

Miia90

synes det er ikk sødt navn.

Men ved ihverfald godt hva min datter skal hedder når jeg skal være moar . hun skal hedde philippa

Anmeld

18. april 2010

Sommerfuglelarven

Nu kender jeg to personer som hedder Jennifer (faktisk 3, men den ene er en "netveninde"), og den ene er min kærestes kusine, som er en super dejlig person, og den anden er en som har taget røven på mig angående nogle penge (tidligere veninde) - så jeg kan både lide navnet og ikke. Jeg er underlig, ja, men jeg forbinder navnene med de personer som jeg kender, der har de navne

Men som et par stykker andre har skrevet, så er det det helt rigtige navn, når I kan mærke det helt nede i maven - så skid hul i hvad andre synes!

Anmeld

18. april 2010

Dansker i England

Jeg bryder mig ikke om navnet (sorry). For mig er det alt for amerikansk og pop-kultur agtigt (håber du forstår). Men hvis det er det navn, du bedst kan lide, skal du ikke tage dig af mig. Det er en smagssag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.