Nu har jeg den sq!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Bavianis

Når man har det sådan, at man bare er helt oppe og ringe over et navn - så er det fordi man har fundet det rigtige!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Mira0911

gabriellasmor skriver:

okay phoebe, evangelina og de andre underlige navne er droppet.

jeg har fundet et navn der både passer i dk og udlandet.. og ikke er underligt (tror jeg da ik) færre hedder det end sabina men alligevel er det kendt.

Jennifer  er det ikke sødt?

hilsen en der efterhånden er ret usikker på sin navnesmag

Min kusine har Jennifer som mellemnavn... Synes det er et flot navn.

Anmeld

25. marts 2010

Risen

Synes det er et rigtigt fint navn! Dejligt med noget unikt og lidt udenlands kling .. ! 

Anmeld

25. marts 2010

tascia

hvis du selv synes det er det rigtige så hold fast i det for så er det det rigtige for dig.

hvis du vil have min mening, så kan jeg ikke lide det! jeg har et eller andet med engelsk klingende navne, det alt for 80'er til mig

men kan sagtens følge dig i at det gerne må være et navn der er nemt at sige i udlandet, men husk på de bruger også mange fremmede navne.

Jeg er ½ italiener, og der er navne som klara, elisa og christina også brugte navne, og det er navne som jeg vil betegne som helt alm. navne i DK

//Tascia

Anmeld

25. marts 2010

BinaMor

Taark

Anmeld

25. marts 2010

Mussen2

Jeg synes det er sødt. Min datter hedder Emily. det er jo også et navn som kan bruges i Dk og udenfor landets grænser :-) I denne internationaliserede verden, synes jeg det er meget praktisk.

Anmeld

25. marts 2010

N&J

Altså jeg syntes helt sikkert også at I skal bruge det navn I syntes om, og ikke det alle andre syntes er aceptabel, min familie var meet imod mit navnevalg til min datter og syntes det var et underligt navn.. men selvfølgelig har de vænnet sig til det efterhånden og jeg har så fået lavet et barnevognsskilt på markedet med hendes navn og har kun fået positive kommentarer og kan sådan høre folk når de går forbi læse navnet og sige hvor er det et sødt navn, så jeg er super glad for navnet, og det passer så godt til min datter..

Knuz fra Jane, med den lille guldklump Nikita 

Anmeld

26. marts 2010

BinaMor

NikitasMoar skriver:

Altså jeg syntes helt sikkert også at I skal bruge det navn I syntes om, og ikke det alle andre syntes er aceptabel, min familie var meet imod mit navnevalg til min datter og syntes det var et underligt navn.. men selvfølgelig har de vænnet sig til det efterhånden og jeg har så fået lavet et barnevognsskilt på markedet med hendes navn og har kun fået positive kommentarer og kan sådan høre folk når de går forbi læse navnet og sige hvor er det et sødt navn, så jeg er super glad for navnet, og det passer så godt til min datter..

Knuz fra Jane, med den lille guldklump Nikita 

min hund hedder Nikita... og den blev købt da jeg var skruk og ville have baby. heheh. navngivet efter hende agenten i  tv serien. så det kunne jeg ligeså godt have valgt. det er nemlig et supert navn.

Anmeld

26. marts 2010

MyBaby

Det navn kan jeg godt lide. Jeg synes, det klinger fint sammen med Gabriella og som du siger, så kan det fint udtales både i DK og i udlandet!

Jeg ville ikke selv vælge navnet, men det er bare fordi, jeg er til de gamle solide danske navne ! Synes helt sikkert, du skal holde fast i det navn, hvis det føles rigtigt for dig!  

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Når man har det sådan, at man bare er helt oppe og ringe over et navn - så er det fordi man har fundet det rigtige!!!!

Lige præcis - det er den følelse jeg selv er gået efter!!! Hvis du har følelsen i hele kroppen af at DET NAVN er det rigtige så go for it!!!!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.