Brudekjole sælges....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
384 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Anne85

Hej kommende brude

Jeg sælger min smukke smukke brudekjole fra sidste sommer... Har prøvet at vedhæfte et par billeder for det siger vist mere end en lang beskrivelse... skriv gerne hvis I vil se flere billeder eller høre mere...

Mht til størrelse så er kjolen jo lagt både ind og op, men jeg kan oplyse om, at er 1,68 m høj og vejer (hmmm... vejede for siden er der lige kommet en lillesøster i maven) ca. 60 kg og er vist meget normal af bygning.

Jeg bor i Kolding...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Mettemus

Nu skal jeg ikke lige giftes, men får da helt lyst til det når jeg ser dine smukke billeder! Hold da op!

Anmeld

25. marts 2010

Anne85

Mettemus skriver:

Nu skal jeg ikke lige giftes, men får da helt lyst til det når jeg ser dine smukke billeder! Hold da op!

Hvor er du sød Tak
Ja når man så sidder her 7 måneder efter med en stor mave og føler sig som en hval så drømmer man sig også tilbage

Anmeld

25. marts 2010

Mettemus

Anne85 skriver:

Hvor er du sød Tak
Ja når man så sidder her 7 måneder efter med en stor mave og føler sig som en hval så drømmer man sig også tilbage

Haha! Ja det kan jeg godt forstå  Og så er det jo sommer - det er også værd at drømme om! Men synes du er så flot! Det skal nok komme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.