NF-scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Assi

Tjuhl skriver:

øøøøv jeg er såååå misundelig! du er 11+2 og har fået din NF'er og jeg er 11?3 og skal vente 9 dage endnu

men dejligt at alt var godt - og endnu dejligere at sige det til drengene

også mig! bare 11 dages venten her.... mon Christina kender til et trick vi to ikke gør ?! Jeg er så utålmodig, at jeg endda var inde og tjekke tider til i morgen til en privat scanning - manden fik mig heldigvis talt fra det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

oo

Assi skriver:

også mig! bare 11 dages venten her.... mon Christina kender til et trick vi to ikke gør ?! Jeg er så utålmodig, at jeg endda var inde og tjekke tider til i morgen til en privat scanning - manden fik mig heldigvis talt fra det!

godt der er en at vente sammen med

Anmeld

29. marts 2010

VTL

Tillykke det var godt, at høre

Anmeld

29. marts 2010

Christina31

Opdater lige profilen 11+6 i dag. Jeg blev også ovenud lykkelig, da jeg modtog brevet fra sygehuset. Det var skønt med så tidlig en scanning.

I skal virkelig glæde jer. Det er så fantastisk, en rigtig lille baby, som bare skal vokse sig stor. - Min lille baby sparkede meget med sine ben, og pludselig lagde den sig til at sove med sin lille hånd over næsen.    Helt fantastisk.

Anmeld

29. marts 2010

oo

åh suk jeg kan slet ikke vente! er det ikke bare fantastisk at se den bevæge sig så meget og man kan slet ikke mærke noget selv!! det synes jeg er viiiildt mærkeligt at tænke på!

Anmeld

29. marts 2010

Christina31

Jeg ved godt, at det er tidligt, men jeg synes godt, at jeg kan mærke nogle små 'sommerfugle' allerede.  Måske fordi jeg kender følelsen fra dengang, jeg ventede mine drenge.

Men ja, det er vildt, at der sker så meget inde i ens krop. Helt fantastisk dejligt.

Anmeld

29. marts 2010

silden85

Christina28 skriver:

Jeg ved godt, at det er tidligt, men jeg synes godt, at jeg kan mærke nogle små 'sommerfugle' allerede.  Måske fordi jeg kender følelsen fra dengang, jeg ventede mine drenge.

Men ja, det er vildt, at der sker så meget inde i ens krop. Helt fantastisk dejligt.

jeg skal vente lang tid endnu, men jeg glæder mig men jeg skal da snart til første lægebesøg d. 6 også får jeg nok afvide hvornår jeg skal til nf håber jeg,

får man ikke afvide ved første lægebesøg, hvornår man skal til NF ?

Anmeld

30. marts 2010

Assi

silden85 skriver:

jeg skal vente lang tid endnu, men jeg glæder mig men jeg skal da snart til første lægebesøg d. 6 også får jeg nok afvide hvornår jeg skal til nf håber jeg,

Nej, desværre! Men hun får dig ind i systemet, og så modtager du et brev med dato for NF og MD scanning. Fra lægebesøg og til jeg fik brevet gik der en uge.

Anmeld

30. marts 2010

silden85

Assi skriver:

Nej, desværre! Men hun får dig ind i systemet, og så modtager du et brev med dato for NF og MD scanning. Fra lægebesøg og til jeg fik brevet gik der en uge.

okay det er dejligt at få afvide, for jeg ved ikke helt hvad der vil ske

Anmeld

31. marts 2010

dithmer

silden85 skriver:

Hejsa. Ja jeg er også meget spændt på lægebesøg den 6. april som dig. Når du har været ved lægen sender de papirerne på dig til sygehuset og så får du autumatisk brev derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.