NF-scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.825 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Christina31

Jeg skal til NF- scanning på mandag, og glæder mig helt vildt.  Det bliver også den dag, hvor vi skal fortælle vores 2 store drenge, at der er en lille ny bror/søster på vej. Det bliver rigtig spændende at opleve deres reaktion, men jeg er sikker på, at de nok skal blive rigtig glade og stolte.  Det er efterhånden også ved at være lang tid, at gå rundt med så stor en hemmelighed.

Vi har været til trygheds-scanning for ca. 1 måned siden, hvor alt så rigtig fint ud. Men alligevel er jeg meget, meget nervøs for NF- scanningen. Er alt nu som det skal være- nogen gange bliver jeg helt angst, når tankerne virkelig får frit løb. Andre der har det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

oo

uha ja, jeg kan godt følge dig i det med tankerne! det er jo fordi man ønsker det allerbedste for den lille, men jeg blir også altid mere nervøs lige inden scanning end jeg glæder mig.

jeg er dog sikker på, at alt ser fint ud og I med ro i sindet kan fortælle drengene om familieforøgelsen - hvor bliver det fantastisk

Anmeld

25. marts 2010

Christina31

Tjuhl skriver:

uha ja, jeg kan godt følge dig i det med tankerne! det er jo fordi man ønsker det allerbedste for den lille, men jeg blir også altid mere nervøs lige inden scanning end jeg glæder mig.

jeg er dog sikker på, at alt ser fint ud og I med ro i sindet kan fortælle drengene om familieforøgelsen - hvor bliver det fantastisk

Ja, det bliver helt fantastisk.  Kan slet ikke forstå, at det er sandt. Når noget er rigtig godt, bliver man bare altid rigtig bange for at miste det igen - derfor alle de bekymringer. Jeg vil ønske, at jeg bare kunne nyde min graviditet.

Hvordan går det med din kvalme, er den på retur igen? Min kvalme var ellers helt forsvundet, men var det pludselig igen her til morgen.

Anmeld

25. marts 2010

oo

Christina28 skriver:

Ja, det bliver helt fantastisk.  Kan slet ikke forstå, at det er sandt. Når noget er rigtig godt, bliver man bare altid rigtig bange for at miste det igen - derfor alle de bekymringer. Jeg vil ønske, at jeg bare kunne nyde min graviditet.

Hvordan går det med din kvalme, er den på retur igen? Min kvalme var ellers helt forsvundet, men var det pludselig igen her til morgen.

jeg har det på præcis samme måde det er nok meget normalt, men ja, man ville hellere bare nyde miraklet og ikke spekulere så meget!

kvalmen er der endnu, men opkastningerne stoppede fra den ene dag til den anden for en uge siden - virkelig fantastisk! øv, at din pludselig er vendt tilbage, det frygter jeg virkelig

Anmeld

25. marts 2010

VTL

Må bare lige dele med jer, at jeg har været til NF i dag. Gik så fint og alt var som det skulle være. Blev rykket to dage frem. Skønt

Men men men, kan sagtens følge jeres nervøsitet. Var helt ude af den inden. Det forsvandt med det samme hun sagde, at der var et fint lille hjerte der bankede. Fik endda lov at høre det.

Krydser alt hvad jeg kan for at i får en lige så god oplevelse som vi fik i dag.

Knus

nulle555 12+6

Anmeld

26. marts 2010

Christina31

nulle555 skriver:

Må bare lige dele med jer, at jeg har været til NF i dag. Gik så fint og alt var som det skulle være. Blev rykket to dage frem. Skønt

Men men men, kan sagtens følge jeres nervøsitet. Var helt ude af den inden. Det forsvandt med det samme hun sagde, at der var et fint lille hjerte der bankede. Fik endda lov at høre det.

Krydser alt hvad jeg kan for at i får en lige så god oplevelse som vi fik i dag.

Knus

nulle555 12+6

Dejligt, at det gik rigtig godt til NF.  Det hele bliver mere virkelig, når man har oplevet det lille hjerte slå.

I dag er der heldigvis kun 3 dage til NF for mit vedkommende. Jeg glæder mig helt vildt, og vil bare have weekenden overstået.

Anmeld

28. marts 2010

Assi

Christina28 skriver:

Jeg skal til NF- scanning på mandag, og glæder mig helt vildt.  Det bliver også den dag, hvor vi skal fortælle vores 2 store drenge, at der er en lille ny bror/søster på vej. Det bliver rigtig spændende at opleve deres reaktion, men jeg er sikker på, at de nok skal blive rigtig glade og stolte.  Det er efterhånden også ved at være lang tid, at gå rundt med så stor en hemmelighed.

Vi har været til trygheds-scanning for ca. 1 måned siden, hvor alt så rigtig fint ud. Men alligevel er jeg meget, meget nervøs for NF- scanningen. Er alt nu som det skal være- nogen gange bliver jeg helt angst, når tankerne virkelig får frit løb. Andre der har det på samme måde?

Held og lykke til scanningen i morgen!

Gid det var mig! - min er desværre først d. 9. april! (og hvor er jeg nervøs- meget mere end da jeg var gravid med min pige).

Håber det bliver en fantastisk scanning og et møde med verdens sundeste og livligste bebs. Det bliver fedt, når I kan fortælle det til drengene bagefter

Anmeld

29. marts 2010

Christina31

Vi har været til NF- scanning i dag, og det var helt fantastisk at se vores lille baby. Verdens dejligste baby, jeg er helt vildt lykkelig.

Alt var perfekt, og vores lille baby sprællede rigtig meget.

Drengene blev rigtig glade, da vi fortalte, at der er er en lille ny bror/søster på vej.

Anmeld

29. marts 2010

Assi

Fantastisk Tillykke med en perfekt scanning

Anmeld

29. marts 2010

oo

øøøøv jeg er såååå misundelig! du er 11+2 og har fået din NF'er og jeg er 11?3 og skal vente 9 dage endnu

men dejligt at alt var godt - og endnu dejligere at sige det til drengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.