ØV Tobias og jeg indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

H+S Skjolgborg.

MoarJ skriver:

Feberkramper kommer vel kun ved små børn under 1 år eller? Jeg er lost, og frygter dem også...

Og god bedring til ham.

Heej vi kommer ikke hjem pt små børn under 15 mdr får nemlig meget sjælden feberkramper.Nu skal vi vente på afføringensprøv osv..Han er meget hvid i hovede og han kaster op hvidt eller gult vande .Han skal heller ikke  have mere pamol pt for det kan være derfor han pt ingen feber har da han har fået det to gang nu siden i går.

Efter påske skal han have lave en ekg(ekg er eltriktråder på hovede for af udlukke sygdommen epilepsi) så ikke så rart han er også rød i halsen nu og hans blodprøver er lidt høje...

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

4kløver

sender dig et kram

Anmeld

25. marts 2010

H+S Skjolgborg.

Om feberkramper den er meget god af læse.

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/feberkramper.htm

Anmeld

25. marts 2010

Lone Jakobsen

hold op det lyder som en træls omgang....håber da at han snart kommer ovenpå igen.

Lone

Anmeld

25. marts 2010

Berg

Puha det er bare så frygteligt! Min datter fik også feberkramper efter en MFR vaccine.

Første gang hun fik feberkramper troede jeg seriøst at hun skulle dø, det er bare enormt voldsomt. Hun var 15 mdr. gammel og har siden haft over 20 anfald (som ikke kan forklares med f.eks. epilepsi som hun efterfølgende er undersøgt for).

Et stort til jer, håber snart din dreng bliver frisk igen.

Anmeld

25. marts 2010

Gryer

Puha...! Sender kæmpe kram og tanker til dig, og håber lillemanden bliver frisk snart igen!

Gry, Mor til Lui som osse er feberkrampe-barn (

Anmeld

25. marts 2010

Risen

Øv hvor forfærdeligt! , men godt at de er I trygge hænder nu! Sender jer de varmeste tanker !

Knus

Anmeld

28. marts 2010

H+S Skjolgborg.

Nyt hefra og undskyld forsinkelsen...

Vi kom hjem den 26/3 om aften.

Da han  nemlig lå lige indfor i ikke af have feber.Han urin og afføringen var fine kun 2 af blodprøverne der var lidt forhøje også var han med et lidt rød i ørne,snotte og let hoste.Men kaste meget op den dag mere ind de andre dage...

Nå men vi skal efter på have lave en EEG på ham på næstvedsygehus...

Lige nu er jeg ret så ked  og en del bange for han har haft feber igen i dag. Ca kl 16 vågne han og han virke meget varm ja den sagde så også lige 39,8. Vi tog den så igen efter ca en time efter han kun lå i boby og ble også sagde den pyha 38,5 og nu kl_:19.50 sagde den 39 og været så ked siden da..

Er alene med ham lige nu da manden er ned med hans nevø/Tobias kommenegudfar.

Ja også må  jeg sgu tilstå er bange for i morgen manden køre kl:6 og har møde meget af dagen. Så stå jeg alene med Tobias her hjemme er så bange for af se ham få feberkramper igen var så ubehaligt. Første efter ca 4 timer deroppe på sygehuse og manden var komme derop og jeg gik ud og tog en halv smøg(kunne kun ryge ½ del så ville jeg ind til tobias igen).Men der brød jeg godt nok samme i gråd.Ville nemlig ikke græde med ham i armen osv. Han fik det første anfald ca der kl:14.10/14.15 og igen ca 14.30/14.35 og de var 5 der kom og hente og eller 2 falckmænd og 1 læge og to syghjælper eller hva det hedder med lægen...De var her pyha ret huritigt efter jeg ringede 112 derca kl:14.45..

Lidt herfra Henriette

Anmeld

28. marts 2010

Lone Jakobsen

kan godt forstå du ikke er glad for at være så meget alene med ham. det må være frygteligt at se ham gå i krampe på den måde. håber at han snart bliver helt rask igen.

sender jer mange kram herfra

Anmeld

29. marts 2010

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

kan godt forstå du ikke er glad for at være så meget alene med ham. det må være frygteligt at se ham gå i krampe på den måde. håber at han snart bliver helt rask igen.

sender jer mange kram herfra

sgu hårdt..Men lidt stærk må man være..

Han soverigen nu han har lige været vågn lidt over 1 time.Dog uden det vilde skrigeri anden efter af at få  mad.

Jeg ville heller han bare sover det ud af kroppen ind han skriger og skriger det er hårder syntes jeg når de skriger og man prøver alt...

Hans feber er pyha nået laver i dag 37,8 nu her så det er ikke så slemt lige nu 7-9-13

Men hader når Tobias har det sådan og når manden bare er til møde hele dagen eller meget af dagen så kan man ikke bare lige sms eller ring til ham. Som når han bare er på sit kontor eller ude og hente ting til arbejde...

Håber bare han ikke skal på job i påsken...Eller hvis han skal det er her hjemme...

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.