ØV Tobias og jeg indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

H+S Skjolgborg.

Måtte lige ringe på sygehuse og hun sagde du ringer 112 NU.Han gik lige to gange i feberkramper.Han fik sin 3 mdrs vac i forgårs og i går gik det så løs lidt over 14 fik han det første anfald og lidt over 14.30 det andet mega klamt....

Vi er nu på næstvedsyge hus han har fået taget nogle prøver blodprøve og urin.urien var fin den en bodprøve for baktire er lidt forhøje. han skal måske have tage en rygmavsprøve og andre prøver for af ude lukke andre ting.Hans mave blever ikke helt i maven kaster op af og til også.

Men hans vægt siger fint 7050 kg på deres vægt med ren ble og boby på..Lidt herfra løber igen.

MVH Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

TbCp

Henriettemortil4 skriver:

Måtte lige ringe på sygehuse og hun sagde du ringer 112 NU.Han gik lige to gange i feberkramper.Han fik sin 3 mdrs vac i forgårs og i går gik det så løs lidt over 14 fik han det første anfald og lidt over 14.30 det andet mega klamt....

Vi er nu på næstvedsyge hus han har fået taget nogle prøver blodprøve og urin.urien var fin den en bodprøve for baktire er lidt forhøje. han skal måske have tage en rygmavsprøve og andre prøver for af ude lukke andre ting.Hans mave blever ikke helt i maven kaster op af og til også.

Men hans vægt siger fint 7050 kg på deres vægt med ren ble og boby på..Lidt herfra løber igen.

MVH Henriette

Puha jeg frygter bare de der feberkramper!
Det må være rigtig uhyggeligt at se på.

Håber din lille mand snart er på toppen igen!

Anmeld

25. marts 2010

Michael healer

Henriettemortil4 skriver:

MVH Henriette

Sikke noget, håber snart han er frisk igen

God bedring til ham

mvh Michael

Anmeld

25. marts 2010

Majbriteriksen

Uh stakkels dig. Har prøvet at den ældste søn fik feberkramper, og det er det mest forfærdelige man kan forstille sig. Jeg håber at alt går fremad-god bedring med ham.

Anmeld

25. marts 2010

FruEllingsen

Øv det lyder godt nok ikke rart

Håber han er okey, og at i snart kan komme hjem igen

Anmeld

25. marts 2010

Tjuls

Det med feberkramper er bare en rigtig grim ting. Vi prøvede det jo med Loke.

Jeg håber han snart er helt ovenpå, så i kan komme hjem igen, og at der ikke er mere galt.

Anmeld

25. marts 2010

Mathilde

Det lyder godt nok ubehageligt! Det må være frygteligt at se sit barn have det sådan

Håber der ikke er noget alvorligt og at i snart kan komme hjem igen...

Anmeld

25. marts 2010

Moar'en

Puha ikke rart. Rigtig god bedring med Ham

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Feberkramper kommer vel kun ved små børn under 1 år eller? Jeg er lost, og frygter dem også...

Og god bedring til ham.

Anmeld

25. marts 2010

lululupo

åhh nej men det lille pus skal nok snart bliver frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.