Godaften.
Ville bare lige komme med en hurtig update på samtalen idag.
Vi var jo til den indledende samtale idag. Og det gik faktisk rigtig godt. Lægen var flink og sygeplejerskerne virkede også rigtig søde.
Det var en afslappet men travlt atmosfære, så det var med at holde tungen lige i munden, men vi fik svar på det vi havde brug for, og fik afvide, at vi bare skulle ringe eller skrive hvis vi havde nogle spørgsmål.
Lægen er meget optimistisk, og mener at vi sagtens kan blive gravide - om måske endda hurtigt. Han mener det er en nem omgang ud fra vores oplysninger. Men jeg prøver selv at holde forventningerne lidt nede så jeg ikke bliver alt for skuffet.
Vi kan komme igang allerede fra næste cyklus, det vil sige om en måned tid, da jeg er på 7 dag nu, og vi også lige skal have taget en til sædprøve på manden. Det skal vi d. 6/4. Vi fik taget blodprøver idag, jeg blev skannet, og alt så fint ud. 
Lægen have god humor og fik brugt sin erfaring til at få manden lidt ned på jorden omkring hans dårlige sædprøver. Lægen mente slet ik det var så slemt, og da han hørte at Ras havde været syg forinden sidste sædprøve sagde han, at det nok var derfor resultatet var dårligt sidste. Præcis det samme som vores gyn. sagde.
Nu vil jeg bare stikke en finger i jorden og vente på blodprøve resultaterne og så på sædprøven d. 6. Så håber jeg SÅ inderligt, at hans sædtal er rigtig flot igen.
Må dog indrømme, at jeg drømmer om at blive gravid i denne cyklus, så hele det show med behandling ikke bliver nødvendigt alligevel. Og så er manden og jeg jo stadig midt i processen med at acceptere at hjælp udefra kan blive nødvendig, men en dag ad gangen kan forhåbentlig hjælpe på det.
Sikken lang omgang det blev. Tak fordi du læste det hele