Endelig samtale.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jubiii endelig ramte vi aftenen inden vi skal til samtale hos klinik. Jeg ser rigtig meget frem til lidt mere afklaring omkring behandling etc.

Manden er lidt afvisende overfor at gå igang, hvilket også for mig til at tøve lidt, men jeg håber han skifter mening når vi er derude.

Vil i ik nok krydse fingre for, at vi kan komme til med det samme, og at min mand ændrer mening.

Vi har kæmpet i halvandet år nu, og kun opnået en biokemisk graviditet. Nu trænger vi til fremgang

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Sofiedk

Jeg krydser fingre for dig smukke, det skal nok gå rigtig godt og jeg er sikker på manden nok skal vænne sig til tanken.

Skal i have sædprøve med imorgen eller skal i bare snakke?

Anmeld

24. marts 2010

Pia.

Du kan tro jeg nok skal krydse alt for jer..

Tror ikke din mand er ved at få kolde fødder, tror bare mere han er nervøs for hvad der skal ske nu med det hele også følelsesmæssigt, og så er mænd lidt slemme til at "trække i land" uden egentligt at ville det, men bare at tænke det er nok det nemmeste..

Jeg er sikker på han ønsker det her lige så meget som du, bare vent når først I har været til samtalen så ser det hele sikkert anderledes ud for jer begge to...

glæder mig til at høre fra dig..

Knus fra Pia, med alle 10 fingre krydset

Anmeld

25. marts 2010

Michael healer

Jeg vil da også gerne være med til at krydse en masse

fingre.

Håber at manden vil støtte op omkring projektet

Hvad er grunden til hans afvisning, ved du dette ?

nysgerrige hilsner Michael

Anmeld

25. marts 2010

lotte32

Jeg skal i hvert fald nok krydse alt hvad jeg kan for jer

og jeg er sikker på at manden nok skal vende, det ku jo være at han bare er supernervøs 

min mand fik sig et gevaldigt knæk da vi fandt ud af at han har meget nedsat sædkvalitet.. tror mange mænd føler sig mindre mandige, hvis de ikke kan gøre deres kvinder gravide.. det tog lige min mand lidt tid at vænne sig til tanken om at vi skulle have hjælp.

så op med humøret og husk at vi er manger herinde, der krydser så meget at vores fingre kramper 

knuss Lotte

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg krydser og krydser og krydser. Og jeg tror det samme som Pia. - han føler sig nok lidt overvældet af situationen... Men han skal nok komme fra start når I først sidder der - mænd elsker projekter hvor man kan vinde

Stort knus til dig!!!

Rosa

Anmeld

25. marts 2010

MM1987

Hej...

Jeg tænker på dig, og håber samtalen går godt, så i sammen kan gå der fra med en god mavefornemmelse.... 

Men mon ikke, det er med garanti ikke første gang de har haft besøg af en mand med en hvis skepsis, så de ved garanteret lige hvad de skal sige..

Og han skal nok komme efter det....

Glæder mig til at høre hvordan det er gået...

Knus

Anmeld

25. marts 2010

otlitrom

Krydser ALT hvad jeg har lært!

Anmeld

25. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Godaften.

Ville bare lige komme med en hurtig update på samtalen idag.

Vi var jo til den indledende samtale idag. Og det gik faktisk rigtig godt. Lægen var flink og sygeplejerskerne virkede også rigtig søde.

Det var en afslappet men travlt atmosfære, så det var med at holde tungen lige i munden, men vi fik svar på det vi havde brug for, og fik afvide, at vi bare skulle ringe eller skrive hvis vi havde nogle spørgsmål.

Lægen er meget optimistisk, og mener  at vi sagtens kan blive gravide - om måske endda hurtigt. Han mener det er en nem omgang ud fra vores oplysninger. Men jeg prøver selv at holde forventningerne lidt nede så jeg ikke bliver alt for skuffet.

Vi kan komme igang allerede fra næste cyklus, det vil sige om en måned tid, da jeg er på 7 dag nu, og vi også lige skal have taget en til sædprøve på manden. Det skal vi d. 6/4. Vi fik taget blodprøver idag, jeg blev skannet, og alt så fint ud.

Lægen have god humor og fik brugt sin erfaring til at få manden lidt ned på jorden omkring hans dårlige sædprøver. Lægen mente slet ik det var så slemt, og da han hørte at Ras havde været syg forinden sidste sædprøve sagde han, at det nok var derfor resultatet var dårligt sidste. Præcis det samme som vores gyn. sagde.

Nu vil jeg bare stikke en finger i jorden og vente på blodprøve resultaterne og så på sædprøven d. 6. Så håber jeg SÅ inderligt, at hans sædtal er rigtig flot igen.

Må dog indrømme, at jeg drømmer om at blive gravid i denne cyklus, så hele det show med behandling ikke bliver nødvendigt alligevel. Og så er manden og jeg jo stadig midt i processen med at acceptere at hjælp udefra kan blive nødvendig, men en dag ad gangen kan forhåbentlig hjælpe på det.

Sikken lang omgang det blev. Tak fordi du læste det hele

Anmeld

25. marts 2010

benthe :-)

jeg vil alt for jer
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.