ar efter ks (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.044 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej allesammen.

Jeg synes der har været så mange spørgsmål om ks her på det sidste så nu vil jeg da lige smide et billede af mit ar.

Jeg er lige anonym da jeg ikke gider alt for mange henvendelser med frække aftaler Tror mange af Jer ved hvem jeg er, men så behøver jeg ikke være helt så offentlig på google osv.

Det er i morgen 5 uger siden jeg fik lavet mit ks.

Jeg er keloid danner (danner meget arvæv), og da de satte afdækningen på har det strukket huden, derfor er arret s-formet. Så egentlig er jeg MEGET tilfreds med at det ser så godt ud trods alt det!

Det sidder så lavt at det bliver skjult fuldstændig af trusser, men det kan I jo selv se

Here goes:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

skal forresten lige siges at jeg stadig er hævet rundt om arret.. det skulle gerne falde ned i løbet af de næste par uger

Anmeld

24. marts 2010

Mira0911

Faktisk pænt ar...

Anmeld

24. marts 2010

Bom

Jeg synes også det er blevet rigtig pæn søde..

Og hold da op, hvor er du allerede blevet pæn tynd..

Anmeld

24. marts 2010

oo

wauw! jeg er overrasket over hvor kort snittet er! jeg fik lavet en kikkertoperation/fjernet en graviditet udenfor livmoderen og har et snit samme sted, og det er kun halvt så langt. vildt man kan hive en baby ud af det lille hul

Anmeld

24. marts 2010

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Jeg synes der har været så mange spørgsmål om ks her på det sidste så nu vil jeg da lige smide et billede af mit ar.

Jeg er lige anonym da jeg ikke gider alt for mange henvendelser med frække aftaler Tror mange af Jer ved hvem jeg er, men så behøver jeg ikke være helt så offentlig på google osv.

Det er i morgen 5 uger siden jeg fik lavet mit ks.

Jeg er keloid danner (danner meget arvæv), og da de satte afdækningen på har det strukket huden, derfor er arret s-formet. Så egentlig er jeg MEGET tilfreds med at det ser så godt ud trods alt det!

Det sidder så lavt at det bliver skjult fuldstændig af trusser, men det kan I jo selv se

Here goes:

Hehe... Dine skønhedspletter afslører dig!!

Jeg hev emnet op for nyligt: https://www.baby.dk/debat/42741pi1/ordet-er-frit/ar-efter-ks.aspx

Og synes bare det er super fedt at I vil vise jeres ar frem til os andre, som måske har et KS i vente... Det er dejligt at se at de laver arret så pænt i dag!!

Stine 34+0

Anmeld

25. marts 2010

bette

hvor er det bare blevet pænt..
jeg er selv en af dem der danner rigtig meget arvæv.. så det er rart at se at det godt kan se pænt ud..

heidi som ikke ved om jeg skal føde selv denne gang også eller det bliver ks

Anmeld

30. juni 2010

jonathan150607

Det er da et ganske pænt ar.

Men lidt skægt at det er lige på midten næsten, synes mit er lidt mere ude i siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.