overhovedet ikke sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Jeg har lige fundet det her:

Ring til lægen med det samme: Hvis barnet er sløvt med påvirket almentilstand (ligger helt stille i sengen, ikke vil høre historie eller lege). Hvis barnet har feber og vejrtrækningsbesvær. Hvis temperaturen er over 40,5°C. Hvis barnet er under 4 måneder og har feber. Hvis barnet får feberkramper. ( http://www.sygeborn.dk/frame.cfm/cms/id=287/sprog=1/grp=2/menu=1/)

Tak. Læse lige dit link, det hjalp mig meget. Jeg vil helt sikket kontakte lægen i morgen, hvis ikke i nat hvis den ikke falder.....Hun ligger sødt og sover men er meget varm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Tak. Læse lige dit link, det hjalp mig meget. Jeg vil helt sikket kontakte lægen i morgen, hvis ikke i nat hvis den ikke falder.....Hun ligger sødt og sover men er meget varm

Det er godt! Men ja det er også synd at vække hende hvis hun får en god søvn nu for man er jo også mega træt når man har feber. kan du ikke sætte en mobil til at vibrere under din hovedpude en gang i timen og så tjekke hende på den måde?

Anmeld

24. marts 2010

anna-jonas

God bedring med jer alle tre.........

Anmeld

24. marts 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Det er godt! Men ja det er også synd at vække hende hvis hun får en god søvn nu for man er jo også mega træt når man har feber. kan du ikke sætte en mobil til at vibrere under din hovedpude en gang i timen og så tjekke hende på den måde?

Jeg gik alser lige op og tog hendes tempertura, er sku nevøs.. den er 38,1 det syndes jeg der er meget til hun har fået en stik pille for 1 ½ time siden..... hun ville ikke have noget at drikke men det var nok firdi hun vågnede ved jeg målte tempertur. Jeg vil sætte min mobil, det er en go ide...

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

God bedring med jer alle tre.........

Tak skal du have.
Hvordan går det hjemme hos jer?

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

Igår aftes fik jeg feber, og tror faktisk jeg har haft det i løbet af dagen også.....
Så jeg frygtede at vågne her til morgen og kunne ikke lige overskue en arbejdsdag.

Men jeg har bare sovet så godt i nat og er vågnet her til morgen faktisk helt frisk

Liva er frisk og klar til at komme i dagpleje, så nu håber jeg bare på at Carsten også er klar når han vågner!

Anmeld

25. marts 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Igår aftes fik jeg feber, og tror faktisk jeg har haft det i løbet af dagen også.....
Så jeg frygtede at vågne her til morgen og kunne ikke lige overskue en arbejdsdag.

Men jeg har bare sovet så godt i nat og er vågnet her til morgen faktisk helt frisk

Liva er frisk og klar til at komme i dagpleje, så nu håber jeg bare på at Carsten også er klar når han vågner!

Hvor dejligt at høre i har det godt igen, det er ikke sjovt at være syg. Håber også din mand er klar igen.

Ønsker dig en rigtig god arbejdes dag.

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Hvor dejligt at høre i har det godt igen, det er ikke sjovt at være syg. Håber også din mand er klar igen.

Ønsker dig en rigtig god arbejdes dag.

Godmorgen. Hvordan går det med Laura i dag?

Anmeld

25. marts 2010

Karo

TbCp skriver:

Nej for hele familien er mere eller mindre syge.
Liva er dog endelig ved at være på toppen men har fået smittet Carsten som har ligget med feber de sidste dage.
Jeg selv hoster og hoster. De to sidste nætter har været rædselfulde. Carsten dér render på toilettet konstant, mig dér hoster og Liva har været vågen og har grædt rigtig mange gange. Idag gik hele familien i seng og sov fra 16.30-18.30 og vi er alle klar til at gå i seng igen.
Nu vil jeg lave mig lidt te med honning og håbe det løsner lidt op.

Sommer, sommer og sol...... ja tak

Sikke noget møg Tina

God bedring til dig og din famillie.

Anmeld

25. marts 2010

Ida.

Åh I stakler!! Rigtig god bedring!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.