michella80 skriver:
Altså hold øje med hende.... Sørg for hun kan komme af med varmen og så ville jeg bede om at tale med en anden læge hvis du stadig føler dig utryg, men jeg ville lade hende sove. Men tjek hende jævnligt..... Og hvis der bliver noget i nat så kontakt lægevagten. Jeg er helt målløs over at han siger hun må have så høj feber....
Det var manden der var til læge med dem i går, han sagde til ham hun gerne måtte få helt op til 42 i feber og så ville der nok komme et par feber kramper men det var ikke noget særligt sagde han til min mand...... Jeg tænkte bare WHAT!!!! Jeg har ellers været rigtig glad for min læge men her gik grænsen......
Jeg vil gå op nu og tage hande body af nu.... og så vil jeg sove på en madras hos dem i nat.
Og så vil jeg have hende tjekket i morgen hos en anden læge, hvem siger der kun er bronktis hun har... man ved aldrig efter den udmeldning lægen kom med...
Tak for de gode råd

Vil bare sige jeg også så den der video, jeg sad bare med en følse af at have lyst til at banke hende barnepigen så meget hun ikke ville kunne noget og lidt mere til. Puha...
Anmeld