29+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Bavianis

Min kæreste sagde at det var det bedste mavebillede han længe havde set!!!  Så herfra er der kun ros - til det hele!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Risen

Så fin du er søde zette og fandme ikke tyk!! ! Og lækker trøje, den ser godt nok behagelig ud ! 

Anmeld

25. marts 2010

LouiseNielsen

Du er altså smuk og dejlig..... Rigtig fin mave, og tænk sig at den gemmer på en skøn lille pige, som idag har fået nyt tøj.... Hehe!

Ps: Liiige inden vi tog hjem nede fra gågaden røg der lige en rigtig smart bluse med hjem også.... Men NU ER DET VIRKELIG SLUT!!!

Anmeld

25. marts 2010

smokin

Anke skriver:

Hvor du fin!! 

Og sikke en dejlig besked at få - så bliver det jo lige, som du håbede.

Hvornår skal det så være, sådan ca.?

Jeg tæller lige på kalenderen .....

Omkring d.26 maj - Alt efter hvad der passer dem! Ja jeg er sku klar hvornår det skal være, og hvad mere kan man ønske sig end at hun kommer ud lidt før UDEN at der er noget galt.

Ihhh...

Anmeld

25. marts 2010

Rikkemor89

Jeg sidder lige & løser om a du har fået sukkersyge, det har jeg oss , det er godt hvis de holder øje med det (:

& 9 kg er da ingen ting .. Jeg vejde 110kg da jeg blev gravid & indtil nu har jeg taget 15kg på .. Jeg er 37+1 henne i dag ..

Anmeld

25. marts 2010

smokin

Bavianis skriver:

Min kæreste sagde at det var det bedste mavebillede han længe havde set!!!  Så herfra er der kun ros - til det hele!

Uden at det skal lyde forkert - så giv din mand en stor kysser fra mig  det var squ virkelig pænt sagt!!

Anmeld

25. marts 2010

smokin

Risen skriver:

Så fin du er søde zette og fandme ikke tyk!! ! Og lækker trøje, den ser godt nok behagelig ud ! 

Den er fra mamalicious - åhh det er altså pragtfuldt tøj! Har også en i sort... de går bare helt ned og numsen også, så der er lidt der kan krybe op og gi af når man bukker sig. (jeg skiller nemlig HVER gang jeg bukker mig, når jeg har almindelige trøjer på nu )

Anmeld

25. marts 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Du er altså smuk og dejlig..... Rigtig fin mave, og tænk sig at den gemmer på en skøn lille pige, som idag har fået nyt tøj.... Hehe!

Ps: Liiige inden vi tog hjem nede fra gågaden røg der lige en rigtig smart bluse med hjem også.... Men NU ER DET VIRKELIG SLUT!!!

Eiiih Louise - din prins får da tøj nok til det næste år med alt det du får hevet med hjem. Jeg prøver at styre mig til jeg skal til Sverige på mandag. Jeg har sagt til Nicolai at der skal være MANGE penge til jeg skal derover, jeg har en forestilling om at det bare er et mekka og jeg skal rive ned af hylderne - så jeg bliver slemt slemt skuffet hvis der ikke er noget jeg kan lide. 

Anmeld

25. marts 2010

smokin

ThulinJust skriver:

Jeg sidder lige & løser om a du har fået sukkersyge, det har jeg oss , det er godt hvis de holder øje med det (:

& 9 kg er da ingen ting .. Jeg vejde 110kg da jeg blev gravid & indtil nu har jeg taget 15kg på .. Jeg er 37+1 henne i dag ..

Jeg kan jo nå at indhente de sidste kg - men det håber jeg nu ikke at jeg gør. Min sukkersyge er heldigvis i mild form, så jeg kan tillade mig at spise lidt usundt en gang imellem - HELDIGVIS! 

Anmeld

25. marts 2010

AWO

Zette skriver:

Jeg tæller lige på kalenderen .....

Omkring d.26 maj - Alt efter hvad der passer dem! Ja jeg er sku klar hvornår det skal være, og hvad mere kan man ønske sig end at hun kommer ud lidt før UDEN at der er noget galt.

Ihhh...

Det er jo hele 4 dage før mig! Ih, hvor snyd...

Ej, det er da bare rigtig, rigtig dejligt, at du har fået det at vide - tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.