29+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.985 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

smokin

Åh jeg er altså ikke helt tilfreds med at være så tyk eftehånden - alt bliver så meget mere besværligt. Vægten siger +9 kg, så jeg holder den pænt. Og nu kan det jo være der ikke sker så meget mere efter mit sukkerkvit pga. svangerskabssukkersygen.

Prinsessen fylder godt derinde efterhånden og jeg har søvnbesvær

Men nu er der også kun 77 dage tilbage...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Tjuls

Jeg synes du er rigtig flot gravid.. Sikke en fin mave

Anmeld

24. marts 2010

CamillaT89

Rigtig flot mave. Nu er du da også snart ved at være i mål

Anmeld

24. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Zette skriver:

Åh jeg er altså ikke helt tilfreds med at være så tyk eftehånden - alt bliver så meget mere besværligt. Vægten siger +9 kg, så jeg holder den pænt. Og nu kan det jo være der ikke sker så meget mere efter mit sukkerkvit pga. svangerskabssukkersygen.

Prinsessen fylder godt derinde efterhånden og jeg har søvnbesvær

Men nu er der også kun 77 dage tilbage...

Så tyk??? Du er da flot slank, med en lækker lille rund mavse

Du er nogle uger længere henne end jeg er, og "brokker" dig over at vægten siger +9 kg - herhjemme siger den +12 kg - don't worry sweety! 

Anmeld

24. marts 2010

smokin

ct skriver:

Rigtig flot mave. Nu er du da også snart ved at være i mål

Ja langt om længe... Nu har jeg også ventet længe på hende men jeg kan slet slet ikke stå op om morgenen mere

Anmeld

24. marts 2010

smokin

Mathildesmor skriver:

Så tyk??? Du er da flot slank, med en lækker lille rund mavse

Du er nogle uger længere henne end jeg er, og "brokker" dig over at vægten siger +9 kg - herhjemme siger den +12 kg - don't worry sweety! 

Nu var jeg jo "godt rustet" i forvejen.... med en bmi på 28, så det er jo klart at når man tager 9 kg på så får man det endnu mere anstrengt med at stå på vægten end man havde i forvejen. Glæder mig bare til hun er kommet ud og jeg kan begynde at smide det igen.. så kalder fitnessdk vidst på os.. hihi

Ej jeg er nu MEGET tilfreds, de fleste i min familie har ligget imellem 20-30 kg, så det var min store frygt at jeg også skulle derop og ramme.

Alt under 15 når jeg er ved vejs ende er jeg faktisk rigtig tilfreds med...

Anmeld

24. marts 2010

CamillaT89

Zette skriver:

Ja langt om længe... Nu har jeg også ventet længe på hende men jeg kan slet slet ikke stå op om morgenen mere

Får du nok jern, eller hører det bare med til at være så langt henne? Og de ni kg - Dem har jeg allerede, og jeg er kun i uge 22

Lucky you!

Anmeld

24. marts 2010

smokin

ct skriver:

Får du nok jern, eller hører det bare med til at være så langt henne? Og de ni kg - Dem har jeg allerede, og jeg er kun i uge 22

Lucky you!

Jeg spiser ikke jern under graviditeten, da jeg har en sygdom i tyktarmen. Mine jerntal er dog rigtig fine (det holder de jævnligt øje med). jeg sover dårligt om natten fordi jeg ikke kan ligge på siderne så længe af gangen og ryggen - det bliver jeg svimmrl af, fordi det hele presser på de store pulsårer så sover flere gange om dagen og har helt droppet at være "normal"

Anmeld

24. marts 2010

CamillaT89

Zette skriver:

Jeg spiser ikke jern under graviditeten, da jeg har en sygdom i tyktarmen. Mine jerntal er dog rigtig fine (det holder de jævnligt øje med). jeg sover dårligt om natten fordi jeg ikke kan ligge på siderne så længe af gangen og ryggen - det bliver jeg svimmrl af, fordi det hele presser på de store pulsårer så sover flere gange om dagen og har helt droppet at være "normal"

Nå for søren. Det var da træls! Sådan har jeg det begyndende. Jeg kan lige klare en nats søvn, men når jeg så vågner ved 8-tiden, kan jeg ikke holde ud at ligge mere ned, så jeg har det lige omvendt og alligevel ikke haha.

Men jeg håber da, at du finder en god madras, som måske kan hjælpe på det, hvis det er, for det er da skide irriterende. 

Knus

Anmeld

24. marts 2010

Koen.

så smuk en mavse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.