Projekt blefri..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Lulle25

Kristina V skriver:

Så er det jo også med at hjælpe hvis hun vil Louise.. Men som der bliver skrevet i indlæget viser hun ikke interesse i at komme på toilet, og der kommer min undren ind.

Mener bare ikke at man kan tage bleen af, så barnet kan føle sig "klam" når det har lavet. Hvis barnet ikke viser interesse i det, jamen så må det jo vente lidt. Kan ikke forstå man skal have så travlt med det.

Nåh troede du mente hvorfor alle havde travlt, fordi du skrev, kan ikke forstå I har så travlt, sorry følte mig bare lidt stødt, for jeg har slet ikke presset på, det er kommet helt naturligt og så hjælper man jo på vej langs afsted.

Hvordan går det med maven, skal vi ikke snart se mave billeder inden du føder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

..

Vil bare sige at det går rigtigt godt, efter vi prøvede at tage bleen af efter vi havde været ude at købe nyt sejt undertøj tissede hun 1 gang på gulvet. Så bad hun om at få ble på igen, det fik hun og her til morgen ville hun ikke have ble på og har ikke haft uheld og har tisset på toilettet

Ved ikke med jeres børn, men Smilla er stor nok til at vi kan snakke om tingene og nu syntes hun det er super sejt kun med undertøj.

"come on man" som Bamme skrev, der er da ingen grund til at at gå sådan op i limningen over at vi vil prøve at tage bleen af Smilla

Anmeld

26. marts 2010

Lulle25

Ej hvor fedt, ja det er da helt op til forældrene hvornår de vil prøve og hjælpe deres børn med bleen sutten el. lignende, det er jo noget der i starten kræver lidt tid og hjælp. Vi har feks været nede i byen i dag og købe sko og var der 2 timer og Mathilde sagde 2 gange hun skulle tisse i god tid så vi nået det fint. hun har haft 1 uheld på 14 dage siden og i vs siger de hun er helt klar og det er selvfølgelig vigtigt de også støtter op om det, men forældrene skal tage det store slæb (eller hvad man skal sige). Jeg er glad for Mathilde er så god til det og hvor er det super med jeres prinsesse også, kan sagtens forstå jeres beslutning

Kh Louise nu kun med 1 blebarn, dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.