Projekt blefri..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

..

Hej,

Nu skal de være.. Vi køber en masse billige underbukser til Smilla og så får hun bleen af. Grunden til at de skal være billige er at jeg ikke magter dem med bæ - så ryger de ud..

Tænker det må være måden at gøre det på. Hun gider ikke på toilet ellers, hun siger når hun tisser eller lavder bæ men vil ikke derud så nu tager vi bleen af og tager den derfra. Det er da hvad man kan kalde konsekvens, siger hun ikke til får hun våde ben Er spændt på om det lykkedes men tror det er vejen frem for os..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Bamme

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor I har så travlt med at hun skal være blefri?

-Det kommer da når det kommer?

Bamme - mor til én som HAR smidt bleen, og derfor tager det stille og roligt. Come on mand, det er jo ikke fordi de skal konfirmeres i morgen?

Anmeld

24. marts 2010

ka li ja

ja jeg har heller ikke s[ travlt med det der blefri noget. men jeg har jo selvf'lgelig ogs[ et blefrit barn, s[ ved det kommer

Anmeld

24. marts 2010

Marco2

Tror I skal passe på med at presse hende, så det bliver en dårlig oplevelse for hende. Det skal da nok komme når hun selv er klar. 

AG

Anmeld

24. marts 2010

Marco2

Bamme skriver:

Come on mand, det er jo ikke fordi de skal konfirmeres i morgen?

Nej det håber jeg sgu ikke. Synes det går stærkt nok i forvejen. Selvom Emily gerne snart vil til at gå i skole.....

Anmeld

24. marts 2010

Lulle25

Held og lykke. Mathilde har kun ble på når hun sover og det går så godt. Krydser fingre for jer

Anmeld

24. marts 2010

Kristina V

Tænker os hvorfor i har så travlt?

Karoline viser INGEN tegn på at hun vil på wc herhjemme, men gør ldit i vuggestuen. Ville dog aldrig presse hende, for det kommer når hun er klar. Hun har f.eks. smit sutten, så tænker at det er fordi hendes behov ikke er der mere..

/Kristina - som glæder sig til at Karoline er ble fri..

Anmeld

24. marts 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

Nej det håber jeg sgu ikke. Synes det går stærkt nok i forvejen. Selvom Emily gerne snart vil til at gå i skole.....

ja arthur går også skiftevis i børnehave og skole hvis du spørger ham!! jeg mener han bør ta den lidt med ro

Anmeld

24. marts 2010

Lulle25

Kristina V skriver:

Tænker os hvorfor i har så travlt?

Karoline viser INGEN tegn på at hun vil på wc herhjemme, men gør ldit i vuggestuen. Ville dog aldrig presse hende, for det kommer når hun er klar. Hun har f.eks. smit sutten, så tænker at det er fordi hendes behov ikke er der mere..

/Kristina - som glæder sig til at Karoline er ble fri..

Jeg har da ikke travlt. Mathilde er bare klar og hurtig som sin søster og det er da med at gribe bolden når den er der, elleres kan det jo blive for sent og så er det de ikke vil af med bleen. Hun har meget længe været interesseret og har ikke lavet i bleen i 3 mdr. Der har hun selv sgat jeg skal lave adder.

Hvis man ikke gør noget selv kommer det ikke, det har jeg i hvert fald aldrig hørt. Man skal da hjælpe sine børn igennem nye faser det er jo bla derfor de har os.

I dag nede i vs ledte de efter hende og der var hun selv gået på toilet synes sgu hun er dygtig min lille skat.

Anmeld

24. marts 2010

Kristina V

Lulle25 skriver:

Jeg har da ikke travlt. Mathilde er bare klar og hurtig som sin søster og det er da med at gribe bolden når den er der, elleres kan det jo blive for sent og så er det de ikke vil af med bleen. Hun har meget længe været interesseret og har ikke lavet i bleen i 3 mdr. Der har hun selv sgat jeg skal lave adder.

Hvis man ikke gør noget selv kommer det ikke, det har jeg i hvert fald aldrig hørt. Man skal da hjælpe sine børn igennem nye faser det er jo bla derfor de har os.

I dag nede i vs ledte de efter hende og der var hun selv gået på toilet synes sgu hun er dygtig min lille skat.

Så er det jo også med at hjælpe hvis hun vil Louise.. Men som der bliver skrevet i indlæget viser hun ikke interesse i at komme på toilet, og der kommer min undren ind.

Mener bare ikke at man kan tage bleen af, så barnet kan føle sig "klam" når det har lavet. Hvis barnet ikke viser interesse i det, jamen så må det jo vente lidt. Kan ikke forstå man skal have så travlt med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.