Hvad med disse til Sønnike?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Bavianis

Skouboe skriver:

Det er planen - sakset fra det andet indlæg med drenge bukser..

Jeg har planer om at begynde at sælge nogle af mine kreationer på bl.a. TS (og muligvis også herinde), for at finansiere min afhængighed af "fedt-stof" indkøb...

Det bliver unika-modeller jeg kommer til at sælge - dvs. der bliver kun lavet 1 eller ganske få af hver.

I øjeblikket tester jeg forskellige ting, og jeg regner med at være klar til at sælge noget forskelligt sidst i april.

Hvis der er noget du - eller andre - står og tænker "DET ville være fedt, må I gerne smide mig et brev, så kommer det med i overvejelserne. Ellers begynder jeg nok at sy en lille smule på bestilling igen i maj, hvis der er noget helt specifikt I mangler...

Jeg er helt klart aftager! Kan rigtigt godt lide mønstre og farver! Jeg skal lige til scanning på tirsdag, hvor vi håber at få køn af vide, så indtil da må jeg lige holde mig i skindet;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Skouboe

Hvis der er nogen der er interesseret i at få en e-mail med flere oplysninger når jeg begynder at sælge ud af mit tøj, så kan I tilmelde jer mit lille nyhedsbrev ved at skrive en mail til min ny-oprettede e-mail adresse:

daub.deluxe@gmail.com

Så rundsender jeg en mail med når jeg har flere detajler på plads

/Pernille

Anmeld

3. april 2010

Mette+Mathias

Jeg har stemt at jeg ville købe dem, jeg synes dog de er sådan liiige på grænsen til at være tøsede, - det må være æblerne? Men altså, med en blå eller grøn trøje til, ville jeg godt give min søn dem på (bortset fra at han er 5 og foretrækker cowboybykser *gg*).

Jeg synes de er RIGTIG flotte, - kan man måske få stoffet med en anden baggrundsfarve? Så ville de sikkert virke mere drengede.

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

Her får du både min og mandensmenning. Og vi synes begge de er super fede. Tænkte det kunne være sjovt også at få en menning fra en mand

Anmeld

3. april 2010

Skouboe

Moar'en skriver:

Her får du både min og mandensmenning. Og vi synes begge de er super fede. Tænkte det kunne være sjovt også at få en menning fra en mand

Meninger fra mænd er vist lidt en mangelvare herinde, så din mands mening er HELT klart velkommen - hils og sig tak

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

Skouboe skriver:

Meninger fra mænd er vist lidt en mangelvare herinde, så din mands mening er HELT klart velkommen - hils og sig tak

Kan så sige at når jeg se de forskellige bukser du laver, plejer jeg altid lige at høre hvad han siger også. Så her er det begge vores meninger.

Anmeld

3. april 2010

Skouboe

Skønt - tak for det 

Anmeld

3. april 2010

Diana...

RumlesMor skriver:

Modellen er fin nok, her er jeg bare ikke lige til stoffet/printet...

Helt enig.

Anmeld

3. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har stemt blankt. Synes sagtens de kan gå til både dreng og pige.

Til en dreng med en grøn eller brun trøje til, og til en pige kunne den sagtens gå med noget gult, eller orange til.

Printet er ikke mig, men synes de er meget fine alligevel.

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Til jer der spurgte om jeg solgte tøj / syede på bestilling.

Nu er min hjemmeside oppe at køre: www.daub-deluxe.dk

Jeg glæder mig til at se jer der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.