Hvad med disse til Sønnike?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Skouboe

Bavianis skriver:

FLÆSKE FEDE! Sælger du?

Det er planen - sakset fra det andet indlæg med drenge bukser..

Jeg har planer om at begynde at sælge nogle af mine kreationer på bl.a. TS (og muligvis også herinde), for at finansiere min afhængighed af "fedt-stof" indkøb...

Det bliver unika-modeller jeg kommer til at sælge - dvs. der bliver kun lavet 1 eller ganske få af hver.

I øjeblikket tester jeg forskellige ting, og jeg regner med at være klar til at sælge noget forskelligt sidst i april.

Hvis der er noget du - eller andre - står og tænker "DET ville være fedt, må I gerne smide mig et brev, så kommer det med i overvejelserne. Ellers begynder jeg nok at sy en lille smule på bestilling igen i maj, hvis der er noget helt specifikt I mangler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

3rollinger

Jeg kan nu godt lide stoffet, men nok mere til noget andet toej. En anorak. Her mener jeg selvfoelgelig trykket, det kan godt vaere at selve stoffet ikke egner sig til anorak.

Men som bukser ville jeg ikke putte dem paa min soen. Heldigvis er vi jo alle forskellige og der er mange der gerne ville. Jeg er under alle omstaendigheder nok ret klassisk mht bukser og "skejer" mere ud naar det kommer til toejet over baeltestedet.

Men synes nu det er noget laekkert toej du syer. Og en buksedragt som i din anden traad, som der naenves, ville helt sikkert have interesse til mine doetre.

Anmeld

24. marts 2010

Honningblomst

Prøv at sæt en ribkant forneden og så kan du bukke dem op under, det giver en super poseteffekt...og jeg tegner mig for et par af dem der og to par ensfarvede...

Anmeld

24. marts 2010

nilletøz

Jeg synes de er super fede...
Vil da klart gerne købe et par!!

Anmeld

24. marts 2010

Ansemusen

Har stemt 'Andet' fordi de ikke lige er min stil. Men klart mere drengede end pigede!!

Anmeld

24. marts 2010

Pige2009

Jeg har stemt, at jeg ikke bryder mig om stoffet Ellers nogle fine bukser.

K.h. Linda

Anmeld

24. marts 2010

Skouboe

Prøv at sæt en ribkant forneden og så kan du bukke dem op under, det giver en super poseteffekt...og jeg tegner mig for et par af dem der og to par ensfarvede...

Det vil jeg helt klart notere mig

Lige i øjeblikket har jeg rigtigt travlt med at "prøve-sy" og teste mønstre og ikke mindst få syet et udvalg, så der er noget forskelligt når jeg begynder at sælge ud til slut april.

Jeg skal selvfølgelig nok lægge resultatet af mine anstrengelser til salg herinde også, siden jeg på det nærmeste bor herinde alligevel når jeg ikke sidder og syr...)

Jeg regner med at have tid til noget bestillingsarbejde i maj, så lad os kigge på det der hvis du stadig er interesseret til den tid

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Synes de er fine.

Anmeld

25. marts 2010

tumle81

Synes de er super fede, men stoffet er ikk lige mig...

Knus Kathrina

Anmeld

25. marts 2010

LotteGabriella

Skouboe skriver:

Affødt af den min tidligere tråd...

Og mange tak for al jeres feedback - jeg er vant til at sy pigetøj, og har - som I kan se - lidt problemer med drengetøj... Jeg sætter meget pris på jeres meninger

Jeg synes at de er helt vildt fede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.