Ville du putte din søn i disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

LotteGabriella

RumlesMor skriver:

Ja, sat sammen med en brun langærmet trøje er de da superfede.

tænker det samme...elastikken kan jo ikke ses, når blusen er udenover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

L-Mortil3

Synes de er lidt tøset, men defor kunne Liam nu stadig sagtens havne i et par, men jeg er heller ikke så sippet

Anmeld

24. marts 2010

Skouboe

Chritinap skriver:

Samme her.

Jeg ændrede elastikken og endte med disse her - er de bedre, eller stadig for tøsede?

https://www.baby.dk/debat/44007pi1/ordet-er-frit/hvad-med-disse-til-soennike.aspx

Anmeld

24. marts 2010

Ansemusen

Synes man skal passe på med at være FOR hysterisk med at adskille drenge- og pigeting, og farverne her er jo endda meget mere drengede end piget. Ja modellen er måske en anelse piget, men som sagt er elastikstykket jo skjult og så er det jo faktisk ret drenget med hængerøvsbukser

Jeg siger GO FOR IT!! Det er desuden skide ligegyldigt hvad andre mener, det er jo dit barn

Anmeld

24. marts 2010

Skouboe

Ansemusen skriver:

Synes man skal passe på med at være FOR hysterisk med at adskille drenge- og pigeting, og farverne her er jo endda meget mere drengede end piget. Ja modellen er måske en anelse piget, men som sagt er elastikstykket jo skjult og så er det jo faktisk ret drenget med hængerøvsbukser

Jeg siger GO FOR IT!! Det er desuden skide ligegyldigt hvad andre mener, det er jo dit barn

Det er jeg helt enig med dig i, men jeg laver denne lille "bruger-undersøgelse" for at finde ud af hvilke drenge-modeller jeg skal sy med henblik på at sælge dem, og så er det netop vigtigt hvad andre mener

Jeg har selv en pige og en mere på vej, så pigetøj er jeg vant til, men jeg var meget i tvivl om modellen (som jeg er SUPER glad for til min datter) er for tøset til en dreng, og det ser det ud til at den er for de flestes vedkommende.

Anmeld

3. april 2010

Skouboe

Hvis der er nogen der er interesseret i at få en e-mail med flere oplysninger når jeg begynder at sælge ud af mit tøj, så kan I tilmelde jer mit lille nyhedsbrev ved at skrive en mail til min ny-oprettede e-mail adresse:

daub.deluxe@gmail.com

Så rundsender jeg en mail med når jeg har flere detajler på plads

/Pernille

Anmeld

3. april 2010

Moar'en

Synes mønsteret er sejt, men kan ikke lide den store elastik i toppen. Det gør dem lidt tøset synes jeg.

Anmeld

3. april 2010

BK

Jeg bryder mig hverken om modellen eller stoffet.

Anmeld

4. april 2010

Dansker i England

Jeg ville hverken putte min søn eller datter i dem, da jeg ikke er overvild med stoffet (sorry). Modellen kan jeg dog godt lide.

Anmeld

23. april 2010

Skouboe

Til jer der spurgte om jeg solgte tøj / syede på bestilling.

Nu er min hjemmeside oppe at køre: www.daub-deluxe.dk

Jeg glæder mig til at se jer der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.