Ville du putte din søn i disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

otlitrom

Nu har jeg jo ikke børn, så.. Måske min mening ikke tæller helt det samme. Men du får den alligevel

Jeg synes de er lidt for pigede. Det eneste der er grund til det -i mine øjne- er den høje talje.. Fordi de mindre om de harems-bukser der fåes til voksne kvinder. Havde de fået en simpel elastik i løbegang, så synes jeg de er super søde. Jeg ville elske at stoppe mit barn i dem, fordi de kan tumle i dem, og ikke være "spændt inde".

Læste din idé om buksedragt, og det synes jeg lyder super sødt!

Hvor er du bare kreativ!! Fedt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Ranarupta

Ja, dem ville jeg bestemt putte min dreng i - når han altså engang er kommet ud

Jeg tænker, at den brede elastik er rar på maven - fremfor en smal en. Og at man jo kan dække den med en bluse.

(Jeg har i øvrigt dette stof liggende til den sækkestol, jeg skal sy til min Bønne... )

Anmeld

24. marts 2010

RumlesMor

Ja, sat sammen med en brun langærmet trøje er de da superfede.

Anmeld

24. marts 2010

Vidunderligeunger

Skouboe skriver:

De bliver nok også solgt tror jeg. De er et "prøve-sy".

Jeg ELSKER den model til min datter, fordi pasformen er helt uforlignelig - de sidder SÅ godt pga. den høje talje, men jeg kunne ikke blive enig med mig selv om hvorvidt jeg kunne slippe afsted med samme model til drenge, hvis jeg ændrede stoffet.

At det lige blev det lyseblå Gaia&Ko stof, var fordi det var hvad jeg havde...

Jeg kan godt tolke ud fra denne lille afstemning at det kan jeg ikke. Er det KUN taljen der er i vejen eller er de også for posede? Jeg elsker selv poset til datteren fordi hun kan bevæge sig i dem.

jaah, de er lidt tøsede efter MIN mening.. men det kan jo være andre er uenige?!  

Hvis du laver en buksedragt til piger i en lilla farve - så er jeg gerne den første køber i str. 74

Anmeld

24. marts 2010

Skouboe

jaah, de er lidt tøsede efter MIN mening.. men det kan jo være andre er uenige?!  

Hvis du laver en buksedragt til piger i en lilla farve - så er jeg gerne den første køber i str. 74

Det gør jeg nok

Jeg har planer om at begynde at sælge nogle af mine kreationer på bl.a. TS (og muligvis også herinde), for at finansiere min afhængighed af "fedt-stof" indkøb...

Det bliver unika-modeller jeg kommer til at sælge - dvs. der bliver kun lavet 1 eller ganske få af hver.

I øjeblikket tester jeg forskellige ting, og jeg regner med at være klar til at sælge noget forskelligt sidst i april.

Jeg har noteret mig den lilla buksedragt i str. 74, så må vi se om den kommer med - ellers har jeg tid til at sy lidt bestillingsarbejde igen i maj

Anmeld

24. marts 2010

JulieE

nannanadja skriver:

nej jeg ville gi min pige dem på- det ligener en buksedragt til piger med de folder foroven.

men hvis de var lavet som en alm. buks kunne det måske godt være

Helt enig :-) Ville faktisk synes vi var vildt fede til min datter :-)

Mange hilsner

Julie

Anmeld

24. marts 2010

Loa

Skouboe skriver:

De bliver nok også solgt tror jeg. De er et "prøve-sy".

Jeg ELSKER den model til min datter, fordi pasformen er helt uforlignelig - de sidder SÅ godt pga. den høje talje, men jeg kunne ikke blive enig med mig selv om hvorvidt jeg kunne slippe afsted med samme model til drenge, hvis jeg ændrede stoffet.

At det lige blev det lyseblå Gaia&Ko stof, var fordi det var hvad jeg havde...

Jeg kan godt tolke ud fra denne lille afstemning at det kan jeg ikke. Er det KUN taljen der er i vejen eller er de også for posede? Jeg elsker selv poset til datteren fordi hun kan bevæge sig i dem.

Posede til drenge syntes jeg helt sikkert også ser fedt ud, for mig er det udelukkende toppen af bukserne der er "piget".......

Men bortset fra det ville jeg elske at give min lille pige dem på

Anmeld

24. marts 2010

Ina33

Skouboe skriver:

Som overskriften siger - ville du putte din søn i disse? 

Hvorfor / hvorfor ikke?

Elastikken i livet virker  for piget, synes jeg...

Louise

Anmeld

24. marts 2010

3xM

Jeg elsker ballon bukser til min dreng, ville dog søge enten ensfarvet eller lidt mere drenge farve-nu er han jo 5 år og tror han ville brokke sig lidt over elastikken.

dem jeg har er som alm bukser og han elsker dem

har vedhæftet bill. af dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2010

Kvindemin

mynord skriver:

Jeg syns de er lidt for tøset,, men de ser lækre ud.

Men min dreng fik dem ikke på

Samme her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.