sove udenfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har jeg puttet Laura udenfor, for første gang! Vi er ofte ude at gå lange ture med vognen, men nu står hun udenfor og sover, for første gang! Vi har været ude på en dejlig gåtur i vejret, og så skulle hun da have lov til at sove videre

Det var meningen at jeg skulle forsøge selv at få lidt søvn, men jeg kan ikke lade være med at kigge på alarmen hvert 5. minut

Håber jeg vænner mig til det, for ellers går fidusen jo lidt af!

Nogen der lige kan sige: "Sådan havde jeg det også første gang. Det går meget bedre næste gang"?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

RumlesMor

Sådan havde jeg det også første gang...

Det bliver meget nemmere næste gang!

Anmeld

24. marts 2010

Lærke90

Der gik lang tid inden at Freja kom ud at sove første gang grundet at det har været sådan en hård vinter med meget frost, så vi er stadig nye indenfor emnet

Men synes da det er blevet meget nemmere, selvom jeg stadig går ud flere gange for at tjekke hende. Hun ligger faktisk og sover nu, så står med døren lidt åben så jeg kan høre hende

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

RumlesMor skriver:

Sådan havde jeg det også første gang...

Det bliver meget nemmere næste gang!

TAK

Anmeld

24. marts 2010

LauraLW

Nu kan jeg jo ikke være helt med endnu... men måske I kan fortælle mig lidt om hvornår man må lægge dem ud? Kan de komme ud fra start af (altså når nu det ikke er frostvejr)?

Laura - stadig med MEGET stædig baby i maven.

Anmeld

24. marts 2010

Moderator

Lærke90 skriver:

Der gik lang tid inden at Freja kom ud at sove første gang grundet at det har været sådan en hård vinter med meget frost, så vi er stadig nye indenfor emnet

Men synes da det er blevet meget nemmere, selvom jeg stadig går ud flere gange for at tjekke hende. Hun ligger faktisk og sover nu, så står med døren lidt åben så jeg kan høre hende

Jeg har alarmen i vognen, og jeg SPRINGER ud så snart der kommer den mindste lyd Hun ligger og snorkbobler, men den reagerer lige kort hver gang hun bevæger sig

Hmm... må nok bare slappe så godt af som muligt og håbe at jeg lærer det snart

Anmeld

24. marts 2010

Halbschön

LauraLW skriver:

Nu kan jeg jo ikke være helt med endnu... men måske I kan fortælle mig lidt om hvornår man må lægge dem ud? Kan de komme ud fra start af (altså når nu det ikke er frostvejr)?

Laura - stadig med MEGET stædig baby i maven.

På sygehuset fik vi at vide, at når sundhedsplejersken havde været der første gang og sagt go for det, så måtte de Begrundelsen var at de skulle have lidt sul på kroppen inden de måtte

Anmeld

24. marts 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

Nu har jeg puttet Laura udenfor, for første gang! Vi er ofte ude at gå lange ture med vognen, men nu står hun udenfor og sover, for første gang! Vi har været ude på en dejlig gåtur i vejret, og så skulle hun da have lov til at sove videre

Det var meningen at jeg skulle forsøge selv at få lidt søvn, men jeg kan ikke lade være med at kigge på alarmen hvert 5. minut

Håber jeg vænner mig til det, for ellers går fidusen jo lidt af!

Nogen der lige kan sige: "Sådan havde jeg det også første gang. Det går meget bedre næste gang"?

Knus Caroline

Uha, kender det godt Vi fik først baby alarm i feb til hans barnedåb.. Så hele vinteren har jeg siddet med vinduet åbent så jeg kunne høre ham, og når der gik lidt for længe så var jeg ude at tjekke hele tiden...

Men det er blevet meget bedre

Anmeld

24. marts 2010

LauraLW

Renée88 skriver:

På sygehuset fik vi at vide, at når sundhedsplejersken havde været der første gang og sagt go for det, så måtte de Begrundelsen var at de skulle have lidt sul på kroppen inden de måtte

Ok. - Nu er min baby vurderet til at være ret stor (+4000 gram var sidste besked), så det bliver spændende hvad det ender med....

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

Sådan havde jeg det os første gang og der gik faktisk et stykke tid før jeg havde det ok med det så han sov lige uden foran døren så jeg var sikke på at kunne høre ham ha ha :) Nu sover han i den anden ende af haven så jeg kan lave lidt uden foran huset osv :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.