Gætter altid min venindes hemmeligheder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Karo

Igår eftermiddags ringede min rigtig gode veninde og ville høre hvordan det går herhjemme. Jeg havde ikke snakket med hende i mere end et par minutter da jeg kunne fornemme hun havde noget hun gerne ville fortælle. Det skal lige siges at hun har en søn på 2 1/2 år og de startede på en lillebror/lillesøster samtidig på at vi startede på Ida, men det har bare ikke lykkes for dem endnu. Så jeg var ikke i tvivl om at hun er gravid. Men vi snakker i godt og vel en times tid hvorefter hun siger, at vi snakkes vel ved. Inden hun når at ligge røret på, spørger jeg hende så hvornår hun havde tænkt sig at fortælle mig hun er gravid. Der blev helt stille i den anden ende et stykke tid, hvorefter hun spørger hvordan helvede jeg vidste det.

Det er lidt skægt, for med hensyn til hende gætter jeg altid tingene før hun selv når at fortælle det. Et par dage efter hun havde truffet sin mand første gang, var jeg på besøg hos hende og også her vidste jeg det bare. Hun var bare så glad så jeg var ikke i tvivl, så da jeg spurgte hende hvem der havde fået hende til at smile så meget blev hun helt rød i hovedet og måtte så komme til bekændelse. Da hun ventede sin søn gættede jeg det også, men jeg ville selv lade hende fortælle det så her gik jeg i mange uger og vidste det, og da hun så fortalte det måtte jeg jo indrømme at jeg havde gættet det.

Jeg syndes bare det er lidt skægt at jeg altid gætter tingene når det kommer til hende, og så fik jeg da også lige dagens bedste nyhed igår. Hun er omkring 5 uger henne, så de går meget stille med dørene, men hvor blev jeg dog bare glad på hendes vejne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Klumpe-dumpe

Hvor sjovt, men din 6. sans for din veninde

-Og sikke dejligt at I har børn der er sådan rimelig jævnalderende:)

Knus fra Trine, som kikker mig på sin telefon, for tææænk nu hvis den DER sms tikker ind

Anmeld

24. marts 2010

Ida.

Nej hvor skægt!! Sådan noget er bare så pudsigt! Men hvor ér det da bare skønt for dem! Dejligt med den slags nyheder...

Jeg gættede også, at veninde havde født, inden hun fortalte det...jeg drømte det faktisk om natten, og MÅTTE skrive til hende om formiddagen, hvorefter hun ringede fra barselsgangen, at hun havde født lige præcis omkring det tidspunkt, hvor jeg havde drømt, hun fødte!!  Jeg gættede også, hvad han skulle hedde, selvom de gik ufatteligt stille med dørene, og at navnet ikke er helt almindeligt (Arthur)...

Anmeld

24. marts 2010

Karo

malucca09 skriver:

Hvor sjovt, men din 6. sans for din veninde

-Og sikke dejligt at I har børn der er sådan rimelig jævnalderende

Knus fra Trine, som kikker mig på sin telefon, for tææænk nu hvis den DER sms tikker ind

Ja, nu kan det ikke varer længe før der tikker en sms ind fra mig.
Nu er der jo maks en uge til de sætter mig igang, hvis jeg ikke selv når at føde inden.

Anmeld

24. marts 2010

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Ja, nu kan det ikke varer længe før der tikker en sms ind fra mig.
Nu er der jo maks en uge til de sætter mig igang, hvis jeg ikke selv når at føde inden.

Ja keg glæder mig bare så meget til at få den sms, og til at se lille Ida. (tænker på dig og Mettes Ida, hvergang jeg tager tlfén på job, og siger Ida------ :)

Anmeld

24. marts 2010

Bondepigen

hihi, det er bare så mærkeligt sådan noget.

Jeg har engang drømt det samme som en af mine veninder... Og ofte, når jeg har tænkt på en veninde jeg ikke har set i længere tid, så kommer hun gående rundt om hjørnet et eller andet sted, eller osse ringer de...

Min mor har ofte været ude for det samme. Hun har tit tænkt, at nu vil hun altså ringe til en veninde, som hun ikke har talt med længe...men inden hun når at ringe, så ringer veninden... Det er som om man kan læse hinandens tanker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.